niedziela, 10 czerwca 2018

Gdzie kupić książki? — Dary Anioła

Hejka!
Śledziłam dziś Wasze dyskusje na czacie blogowym i postanowiłam coś poszukać w tym temacie. Starałam się wrzucać Wam jak najtańsze propozycje i porównałam kilka księgarni internetowych. Przy niektórych tomach pojawił się problem, bo były one dostępne jedynie w Empiku, ale zauważyłam, że trwa jakaś promocja na książki Cassie. Zapraszam!


Klikamy w interesujący nas tom ;D

Wersja druga okładek (Bonito — poza I i II tomem):
Znalezione obrazy dla zapytania Dary anioła okładki polskie
  1. Miasto Kości (28zł - promocja) Dostępne jedynie w Empiku, nie mogłam tego nigdzie indziej znaleźć, jedynie na allegro, ale było tam w podobnej cenie.
  2. Miasto Popiołów (33zł) Ta sama sytuacja co wyżej, ale jeśli ktoś ma kartę Empika, to dostanie 25% rabatu.
  3. Miasto Szkła (24zł)
  4. Miasto Upadłych Aniołów (24zł)
  5. Miasto Zagubionych Dusz (24zł)
  6. Miasto Niebiańskiego Ognia (24zł)

Najnowsze okładki:
Znalezione obrazy dla zapytania Dary anioła okładki polskie

BONITO
Miasto Kości (25zł)
Miasto Popiołów (24zł)
Miasto Szkła (24zł)

EMPIK
Za ok. 35 złoty przez internet można zamówić II i III tom z nowymi okładkami, natomiast u siebie, w sklepie stacjonarnym widziałam wszystkie tomy dostępne, więc jeśli komuś bardzo zależy, to można się przejść/przejechać.



***
Szczerze, myślałam, że uda mi się znaleźć coś więcej, ale to jednak nie takie proste. Można poszukać czegoś na Allegro, bądź na grupkach na Facebooku ktoś często coś sprzedaje, nawet w zestawach i są w niezłym stanie. Już myślałam, że znalazłam Wam fajny zestaw 5 książek za 140 zł (czyli ok. 28zł za tom) ale na Taniaksiążka.pl aktualnie nie ma towaru z DA. Co do Bonito — to moja ulubiona księgarnia, gdzie cały czas coś zamawiam, nie tylko książki i nawet zakładki dają w zestawie, a ceny są przystępne :D Wysyłka do kiosku ruchu wynosi 4 zł, a kurier coś ok. 8, więc też tragedii nie ma.
Chcecie taki post, ale np. o Diabelskich Maszynach?

13 komentarzy:

  1. Ja zamawiam w Świecie Książki w księgarni,jest usługa że dziewczyny nie tylko zamówią ale powiedzą ile rabatu.Ja ciągle tak kupuję odbieram w księgarni nie płacę za wysyłkę i często jest ponad 30% rabatu.Ja tak kupiłam CC sporo oszędziłam tyle że w starych okładkach.Wtygodniu widziałam wszystkie CC w księgani.Tak często chodzę że się zaprzyjaźniłam z dziewczynami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stronkę Taniaksiążka.pl ogólnie polecam. Z tego, co pamiętam, to kupowałam tam nawet kiedyś jakieś podręczniki do gimbazy XD
    Ale tam są nie tylko podręczniki, jest wiele innych, bardziej interesujących książek. Dary Anioła też kiedyś widziałam. Jeśli teraz faktycznie ich nie ma, to szkoda, może będą za jakiś czas. W każdym razie, ceny tam ogólnie są niezłe, naprawdę całkiem tanio XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie DA były po 24 zł, dlatego na razie jest brak towatowaru - po prostu wyprzedali szybko xD

      Usuń
    2. Może jeszcze będą XD

      Usuń
  3. W świecie książki mają niezłe ceny, nawet chyba 3 tom w nowej okładce widziałam za 24 zł. Pamiętam też, ze kiedy szukałam Diabelskich Maszyn Cassandry, to pierwszy tom kupiłam tam za 7 zł, w starej okładce, ale przecież liczy się zawartość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, czasami są super oferty. Na Bonito też są te w nowych okładkach za 24 więc wrzuciłam tylko z jednej stronki ;)

      Usuń
  4. Ja najczesciej kupuje w świecie książki z odbiorem w Ksiegarni. Tanio i wygodnie. ksiazki i nie tylko one sa tansze niz np. w empiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystko jest już tańsze niż Empik. Zobaczyłam ostatnio takie ładne 4 markery w paczce. Patrze - 32 zł taki zawał xD

      Usuń
  5. Jeśli już mówimy o książkach... Co się dzieje z zakładką ebooki na stronce? Nie mogę pobrać V części DA :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosz, ja czytałam tą wersję:
      https://chomikuj.pl/PP_BooksMovies/ksi*c4*85*c5*bcki/Dary+anio*c5*82a+-+Cassandra+Clare/5.+Miasto+zagubionych+dusz/Cassamdra+Clare+-+05+Miasto+Zagubionych+Dusz,5237696629.pdf
      A zakładką się zajmiemy ;)

      Usuń
  6. autorko bloga mam pytanko odnosnie najnowszego wydania ksiazek bo nigdzie nie moge znalesc 4,5 i 6 tomu z tego wydania a w stacjonarnym sklepie empiku nie bylo ich i na str internetowej tez, wiec chcialabym sie zapytac czy wiesz gdzie moga byc ze np na jakies innej str internetowej albo znasz np jakas ksiegarnie ktora je ma ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że mam paranoję i jeszcze ich nie wydali.
      Ale jak ktoś chce, to przecena na Akademie Nocnych Łowców (25zł)
      https://m.ceneo.pl/50104732

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic