niedziela, 22 lipca 2018

#SaveShadowhunters

Hejka!
Zapraszam do rozwinięcia!






7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A nie jest to ojciec Magnusa? Nie jestem na 100% pewna, ale podobny

      Usuń
    2. Tak, książe Edomu - Asmodeus.

      Usuń
    3. Jack Young - Asmodeus. Zresetowada telefon i płata mi teraz figle, skaSuwałki opis ;(

      Usuń
  2. W naszym kraju w miastach gdzie są riksze fajna by była taka reklama serialu.
    Ciekawe czy jacyś fani SH mają rikszę?
    Aż żałuję że ja nie mam ale może jakiś transparent do roweru przyczepić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że zamiast jeździć z tymi transparentami po jednym kraju, by jeździli przynajmniej po każdym w którym dostępny jest netflix(jeśli brak pieniędzy to tylko po miastach gdzie w każdym kraj jest najwięcej ludzi tzn.zazwyczaj stolice) wtedy by zostało to bardziej rozpowszechnione i szanse na uratowanie serialu by były większe. Trzeba by było podrzucić pomysł organizatorom tych transparentów, więc jeśli ktoś wie jak im to przekazać to niech im napisze

      Usuń
  3. Powiem tylko tyle: He's so hot ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic