niedziela, 22 lipca 2018

Wyjaśnienia

Hej! Jestem właśnie w trakcie tworzenia posta z ,,Innych Seriali" i przeglądania informacji z planu.
Ale zanim cokolwiek wrzucę, chciałam wyjaśnić szybko moją długą nieobecność. Wczoraj oficjalnie zakończyłam pierwszy rok studiów. W końcu (za drugim razem) udało mi się zdać egzamin z biologii i nareszcie mogę skupić się na przyjemniejszych rzeczach jak blogu, opowiadaniach i przygotowaniu do wylotu do USA.
Postanowiłam na chwilę oderwać się od bloga, żeby skupić się na egzaminach. Głównie chodziło mi o biologię, która była dla mnie trudna, bo jako jedna z nielicznych osób na moim roku nie byłam na biol-chemie i nie uczyli mnie prawie nic na temat biologii. Te zajęcia głównie polegały na ściąganiu i graniu na telefonie. Potem niestety okazało się, że nie zdałam i dopiero w ten piątek miałam poprawkę, którą w końcu udało mi się zaliczyć.

Dlatego od teraz wracam do działania. Chociaż walka o serial nadal się ciągnie, nie mam zamiaru tracić motywacji. Na ten moment zapowiada się, że będę musiała uwinąć się z wszelkimi seriami trochę szybciej, więc już niedługo będziecie mogli zobaczyć trochę więcej ,,Stylizacji", ,,Niekanonicznych Pairingów", ,,Innych Seriali". Mam w planie pokończyć to wszystko, tak by, jeśli nikt nie postanowi uratować naszego serialu, nie zostawiać nic niedokończonego.
Dajcie znać, którą serię chcecie zobaczyć jako pierwszą. Jeszcze dzisiaj wrzucę post z serialami, więc wyczekujcie.

10 komentarzy:

  1. Gratulacje zaliczenia!
    Mam nadzieję że twoja zapobiegliwość nie będzie potrzebna i jednak coś się zdarzy pozytywnego w sprawie SH.
    Jeżeli o mnie chodzi to wybieram serie "Niekanonicznych Pairingów".

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratutluje z powodu studiow ! Mam pytanie.. Co z 11 odcinkiem 3 sezonu ? Bardzo prosze o szybka odpowiedz !!! ( chodzi o Shadowhunters rzecz jasna )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że będzie on dopiero w 2019 roku ale nie jestem pewna bo ostatnio rzadko zaglądam na różne portale

      Usuń
    2. Tak, pisze na stronie głównej bloga.
      Czasami się zastanawiam, czy wy w ogóle czytacie, co jest w kolumnach, bo jest miliard pytań na czasie, który znajduje się zaraz pod tą informacją...

      Usuń
    3. Ja to zawsze jestem na telefonie więc nie mam tych kolumn :-)

      Usuń
    4. No to wersje na komputer włączyć :)
      Ale bardziej mi chodzi o tych na czasie, jak byk pisze linijkę wyże xD
      No nie ważne, po to są komentarze, żeby na nie odpowiadać xd

      Usuń
  3. też wybieram niekanoniczne paringi :-D
    gratuluje zaliczenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecisz do USA? Fajnie masz. Też bym chciała XD
    I gratuluję zaliczenia tej nieszczęsnej biologii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tylu latach w końcu spełniam swoje marzenia, tobie też się uda xD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic