niedziela, 12 sierpnia 2018

Najnowsze zdjęcia aktorów

Hejka!
Mam dziś dla Was trochę zdjęć z planu, jedną sesję i z rozdania nagród. Pracuję nad serią ''Podobne książki, ale muszę jeszcze jedną doczytać, żeby dopracować post. Spokojnie, niedługo się pojawi. Może obejrzę jakiś film fantastyczny, to odnowię serię ''Podobne Filmy''. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć!



Teen Choice Awards
Część obsady Shadowhunters zostało nominowane do tej nagrody. ;)

 




Z Instagrama aktorów


 
Fanart dla Jade :D
Za cholerę nie mogłam sobie przypomnieć, jak nazywa się serialowy Meliorn i musiałam go szukać na Insta. xD

 

Popatrzcie na jej oczy... Są piękne :D

Nasza Matka Demonów w letnim wydaniu :D Nawet Lilith ma chyba słabość do lodów :D



Emeraude dla Simply


 

  

 

 

 

 

 



Ostatnie dni na planie 3B


 
Tłumaczenie:
Tęsknię za tymi kochanymi ludźmi <3


  


***
Myślałam, że jest trochę więcej tych zdjęć, ale 36 to też spora sumka. :D Nie, żebym liczyła, przy dodawaniu mi się wyświetliło. xD Które zdjęcie/zdjęcia podobały Wam się najbardziej?
Przy okazji tak trochę informacyjnie:
Pojawiły się dziś zdjęcia (klik), z nową datą premiery 3B — 16 sierpnia. Sama nie wiem, co o tym myśleć. Przed anulowaniem serialu, właśnie tego dnia miała pojawić się kontynuacja, ale wyszło jak wyszło i datę przełożono na wiosnę 2019. Teraz już niczego nie możemy być pewni, bo nie ma nic oficjalnego.


9 komentarzy:

  1. Em wyszła cudownie chodzi mi o twarz sukienka uważam że jest jej za "dużo" mało ją widać w niej.Ja myślę że może chcą mieć serial z głowy że by przeszedł i ludzie o nim zaponieli,na wiosnę znowu by wróciły emocje i próby ratowania serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, jakby serial teraz wrócił, chociaż ja w piątek wyjeżdżam na 10 dni (około) i byłby problem z oglądaniem xD

      Usuń
  2. Fajnego wyjazdu xD
    Wakacje ciągle trwają inni będą czuwać nad serialem osobiście czekam niecierpliwie , no i mam nadzieję że jednak puszczą resztę.
    Zawsze to coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że nikt nie wie, co dokładnie przez te dni będziemy robić ani gdzie dokładnie pojedziemy. Nawet nie wiemy, ile gdzieś tam będziemy.

      Usuń
  3. W sumie to nawet fajnie by było, gdyby dali nam teraz sezon 3B. Skoro to już definitywny koniec i wszystkie odcinki już są gotowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym już chciała mieć to za sobą. Takie czekanie tylko męczy i smuci. Ale nie wiem, czy tak od razu nam to w tym tygodniu dadzą, bo wypadało by wypuścić Sneak Peak i zdjęcia promocyjne. Chociaż kto ich tam wie.

      Usuń
  4. Ale nie widzieliście zdjęcia że data premiery to 8 marca znaczy nie wiem na 100% ale wodziałam takie zd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczcie na instagrama shadowhuntersmagic

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu jak wpiszcie to to pierwsze i tam musicie poszukać na tym profilu ale patrzcie uważnie

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic