poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Shadowhunters z Teen Choise Awards 2018

Cześć. 
Przychodzę dzisiaj do Was z wesołą wiadomością.
Chodzi o to, że Shadowhunters, zostało wybrane, na najlepszy serial Fantasy 2018r. w TCA. 
Zdjęcie użytkownika Nocni Łowcy - Cassandra Clare.
Zapraszam do rozwinięcia.


Oprócz tego, że serial jako ogół zdobył nagrodę, to laureatem plebiscytu na najlepszego aktora Fantasy, został Mat

Zdjęcie użytkownika Shadowhunters.

***
Powiem Wam tyle - Nawet jeśli nikt po tym plebiscycie nie będzie chciał kontynuować serialu (Na co dalej mam nadzieję), to naprawdę możemy być i powinniśmy być dumni z naszej obsady, oraz wszystkich ludzi, którzy byli przy tworzeniu serialu.
Ode mnie na dzisiaj, to tyle. 
Do następnego posta.
Pozdrawiam gorąco, Danko.

10 komentarzy:

  1. Serial otrzymał dwie nagrody w kategorii ChoiceSiFiFantasyTVShow, a Matt ChoiceSiFiFantasyTVActor. Podeślę ci zaraz, zdjęcia to weź dodaj, bo ja neta dziś nie miałam pół dnia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapcie filmik z rozdania:
      https://www.instagram.com/p/BmZv7uxgNgc/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=s7dizyf99jwp

      Usuń
  2. Zaskakujące jest to że ich nagradzają a jednocześnie likwidują w zasadzie wyjaśnił ktoś dlaczego bo na razie to jakiś bełkot.Cieszę się że dostali te nagrody może to kogoś zainteresuje i coś dobrego wyniknie dla wszystkich.Czekam z nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie rozumiesz Tweety Freeform z gratulacje mi na SH za nagrody xD
      Chciałam wrzucić, ale Danko mnie uprzedził.

      Usuń
    2. To jest waśnie dziwne xD Nagród gdzie jest tyle dobrych seriali i aktorów nie dostaje się za nic. Jednak ludzie muszą SH oglądać skoro go nagradzają a tu że niby oglądalność spda

      Usuń
    3. Riverdale też dużo nagród otrzymało, ale zbytnio się nie zagłębiałam, bo długo dziś neta nie miałam w domu, a mój, eeeee... skończył mi się xD
      Właśnie z różnych ankiet wynika że SH miało ostatnio bardzo dobrą oglądalność... W jednym rankingu przez jakiś czas pobiło nawet Lucyfera xD

      Usuń
    4. Ale ten świat jest dziwny tyle twettów z #saveshadowhunters tyle plakatów jeszcze dodatkowo dostali nagrody i mieli wysoką oglądalność A i tak serial został animowany świetnie według mnie zamiast anulować shadowhunters to powinni usunąć naprawdę złe i gówniane seriale

      Usuń
    5. Tam było *anulowany sorki ale klawiatura mi się psuje

      Usuń
    6. Dokładnie. Shadowhunters na pewno o wiele bardziej zasługiwał na kontynuację niż jakieś inne gówniane seriale, ale sprawiedliwości nie ma i nie będzie...

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic