niedziela, 8 października 2017

Zdjęcia z NYCC

Pojawił się już zwiastun 3 sezonu, informacje z panelu, a teraz czas na zdjęcia. Zebrało się tego dość sporo, więc uznałam, że potrzebny jest oddzielny post. W rozwinięciu znajdziecie zdjęcia z sesji, panelu, wywiadów i wiele innych. Zapraszam!
Więcej w rozwinięciu!




















***
Chyba najbardziej ze wszystkich tu zebranych zdjęć podoba mi się ta sesja na początku posta. A dokładniej zdjęcia Kath. Z początku patrząc na ubrania całej obsady uważałam, że żaden strój szczególnie mnie nie powala, ale teraz uważam, że Katherine wyglądała naprawdę cudownie. 

2 komentarze:

  1. Najfajniejsza rzecz? Jeansy Matta XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie podobają mi się wszystkie zdjęcia, ale faktycznie sesja z początku jest genialna
    Wszyscy wyglądają tak naturalnie, nie tak jak czasami na tych sesjach do magazynów.
    No i Shadowhunters + BB-8 = kocham <3 jakie kombo ;D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic