poniedziałek, 11 grudnia 2017

Ember vs. Glass Slipper


No cześć.
Załamana i zdruzgotana zakończeniem The Originals – serialu, który miał mi umilić czas do kwietnia troche mnie wybiło z tropu. Zakończenie zupełnie mnie zabiło i teraz mam podwójną zachętę do czekania na kwiecień.  Aby zabić swój czas postanowiłam coś napisać. Jak już większość moich czytelników wie, moja wena ma mnie nie focha i mi nie pozwala pisać, więc wpadłam tutaj.
Nie do końca świadoma tego, co robię skasowałam całą notatkę, którą dla was przygotowałam – nagle zaczęła mi się wydawać durna. No nie ważne. Do rzeczy.

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!


Chyba każdy już widział, a raczej słyszał dwie dość nowe piosenki naszej ukochanej Kathrine McNamara (serialowej Clary). Jeśli nie lub po prostu chcecie sobie przypomnieć, to macie poniżej linki:
  • Ember: <<klik>>
  • Glass Slipper: <<klik>>
  • Link do tłumaczenia Ember<<klik>>,
  • Glass Slipper niestety nie znalazłam.
O co mi chodzi?

Jak wiecie, lubię luźne posty, gdzie każdy pisze, co woli albo co myśli o danym temacie. W tym poście skupmy się raczej na tym pierwszym.

Teraz powinnam was zasypać potężną notką, gdzie napisałam co mi się podoba, co nie i którą piosenkę wolę bardziej, ale jak już wiecie – skasowałam ją.

Tak więc:

Pod tym postem możecie napisać wszystko, co myślicie o tych piosenkach i która wam się bardziej podoba.

Jestem pewna, że znajdą się osoby, które powiedzą, że nie podoba im się żadna piosenka lub że obydwie uwielbiacie i nie jesteście w stanie miedzy nimi wybrać. Jednym podoba się bardziej Ember, innym Glass Slipper. A jeszcze inny ktoś powie, że woli starsze piosenki Kat. Właśnie po to jest ten post. Jestem ciekawa waszej opinii :)

  1. Linki do starszych piosenek Kathrine:
Jeszcze przed stworzeniem tego posta, dałabym sobie głowę uciąć, że tych piosenek było więcej.. No cóż..

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam tych piosenek wcześniej (Ember niby było w którymś odcinku Shadowhunters, ale jakoś się nie wsłuchałam xd), ale właśnie przesłuchałam i jak dla mnie Ember jest spoko. Kat ma nawet fajny głos. Co prawda nie jest to mój typ muzyki, może jestem już za stara xd, ale piosenka wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co byś powiedziała o Glass Slipper? ;)
      Ember leciała w ostatnim odc. 2 sezonu, przy scenie Simona i Mai (:

      Usuń
    2. Glass Slipper kojarzy mi się z typową piosenką Disneya. Ember wydaje się dojrzalsza, ale słychać że ma talent i niech nagrywa dalej ;)

      Usuń
    3. Hahah, w końcu Szklany Pantofelek xD

      Usuń
    4. Tak, tytuł pasuje idealnie xD

      Usuń
    5. Już wyobrażam sobie ten teledysk
      Kat w pięknej sukni..
      Z koroną na głowie..
      Najpiękniejsza z wszystkich tu zebranych panien..
      Na balu, ze swoim księciem..
      Tańczą..
      Wybija północ..
      Jak przystało na Kopciuszka Kat musi opuścić bal..
      Tym razem nie z powodu czaru miłosnej wróżki..
      ...
      ...
      ...
      Kat musi ratować świat przed demonami!
      I co się dzieje, gdy wybiega z pałacu?
      Jej bucik.
      Gubi go.
      A ten kruszy się na milion kawałeczków.
      Co wtedy?
      .
      .
      .
      .
      Kat musi walczyć z demonami na boso! XD

      Usuń
    6. Idealny scenariusz, teraz tylko reżyser, scenografia i niech nagrywają xD

      Usuń
    7. Tak! XD Kto za? 😂😂

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic