sobota, 9 grudnia 2017

Tapety Shadowhunters #2


Hejka
 Kolejny post z tej serii, tym razem tapety na komputer :)



Łapcie linka do strony! Macie tam mnóstwoooo tapet. Jedne są ładniejsze, drugie mniej, ale każdy coś dla siebie znajdzie. No, przynajmniej taką mam nadzieję. Wydaje mi się, że dziś nie ma się, o czym szczególnie rozpisywać, także: Piszcie w komentarzach, co myślicie i czy coś wam się spodobało! A ja lecę oglądać swój serial, hahah.

A tak poza tym, to macie jakieś specjalne życzenia na następny post?
Tylko takie wiecie.. realne xd Jest coś, o czym chcielibyście poczytać? Jeżeli nie pojawi się jakaś fajna propozycja, to się nią zajmę. Jeżeli nie, to dodam coś co mam napisane do tej pory. Chciałabym się też trochę zająć moim blogiem, bo trochę go zaniedbałam ostatnie miesiące ;p

9 komentarzy:

  1. Tapety bardzo fajne, zwłaszcza te, na których są wszyscy. Nie wiem, jakoś tak fajnie stoją XD
    Jeśli idzie o pomysły, to ja np. bym chciała coś w stylu: Malec - historia miłości. Tzn. chodzi mniej więcej o to, jak rozwijała się ich relacja na przestrzeni kolejnych odcinków. No na przykład jakiś krótki opis do każdego i do tego zdjęcia. Można by ewentualnie zrobić też tak z innymi shipami, ale w sumie w tym momencie innych realnych par nie ma, były takie chwilowe. Wcale nie musisz wykorzystywać tego pomysłu, to tylko taka luźna sugestia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! W ich związku sporo się już działo, fajnie by to było zebrać w całość. Tym bardziej patrząc na liczbę fanów Maleca :)

      Usuń
    2. Taka mała książka, o każdym parringu, potem tylko na Wattpad dodać xD

      Usuń
    3. Na Wattpada mówisz? Czytałabym xd

      Usuń
    4. XDD ciesze się
      Na razie piszę o Clace xD

      Usuń
    5. A jak się nazywasz na Wattpadzie?

      Usuń
    6. Mrs_Little_Fox Emocje zaburzają osąd jest o Clace, a Verdas, współlokator to też o Clace, ale drugoplanowe

      Usuń
  2. A podasz linka do swojego bloga. Ja jako fanka Clace ciesze sie juz na historie o nich. Uwielbiam je czytac. Pozdrawiam i zycze weny.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic