poniedziałek, 11 grudnia 2017

Tytuły nowych odcinków

Hejka! Jakiś czas temu na Tweeterze pojawiła się lista odcinków 3 sezonu, od 6 do 10.

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!



Szczerze? Powinnam ten post dodać już pare dni temu, ale byłam zbyt pochłonięta serialem xd Chciałam go już skończyć, ale teraz mam już dużo czasu na moje blogi ;) Poza tym jestem pochłonięta rekolekcjami i roratami :/

Do rzeczy.

  • Tłumaczenia poszczególnych tytułów:
  1. A Window Into An Empty Room - Okno do pustego pokoju.
  2. Salt in the Wound - Sól w ranie.
  3. A Walk Into Darkness - Spacer w ciemności
  4. Familia Onte Omnia - Rodzina ponad wszystko.
  5. Erchomai - Nadchodzi
Co to takiego, te Erchomai? Na początku tego także szukałam w tłumaczach, ale gdy już miałam się poddać, po prostu wkleiłam to w wyszukiwarkę.
"Zagubionych Dusz kończy się słowem "Erchomai", co znaczy nadchodzę i taką właśnie wiadomość zostawia Sebastian, a właściwie Johnatan Christopher Morgenstern, brat Clarissy"

Świta? Jest to dla was jakaś podpowiedź? Mam nadzieję, że nie zabijecie mnie za spojlerki. Jutro poprawię białe podkreślenie.

Jak myślicie, co się wydarzy w poszczególnych odcinkach? ;)

19 komentarzy:

  1. Po tytułach ciężko wywnioskować, ale myślę że serial porządnie ruszy do przodu. A z tym Erchomai to było coś że Sebek podrzucił skrzydła w instytucie a na nich zostawił list właśnie ze słowem Erchomai czyli nadchodzę a w ostatniej części gdzieś napisał Veni - przybyłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, coś takiego było. Ma nadzieję, że będą się trzymać bardziej książek, niż do tej pory. A Rodzina ponad wszystko, może znaczyć, że Łowcy będą wystawieni na próbę albo Sebastian/Jonatan będzie chciał "odzyskać rodzinkę"

      Usuń
    2. Tak szczerze mówiąc, to ja najbardziej czekam na scenę w jeziorku. Czyli co? Sobie poczekam i poczekam -,-

      Usuń
    3. Oj tak na scenę w jeziorku sobie poczekamy xD Ale mam nadzieję, że będzie trochę Sebka w tym sezonie. Niby ma się on opierać na 4 części książki gdzie jest on na końcu, ale każdy wie jak oni do książek podchodzą więc może i jego będzie więcej bo Will na prawdę fajnie gra,rola Sebka zdecydowanie mu podeszła :)

      Usuń
    4. Wiadomo czekam na Clace, ale na niego patrzy się naprawdę dobrze :)

      Usuń
    5. W książkach nie przepadałam za nim i mimo że w serialu też go nie ubóstwiam, to też uważam, że Will dobrze gra ;)

      Usuń
  2. Ja właśnie bardzo lubiłam go w książkach. Był dla mnie dużo lepszym czarnym charakterem niż Valentine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, ale i tak nie przejmowałam się a bardzo żadnym z nich ;)

      Usuń
    2. Szkoda tylko, że przesunęli premierę na kwiecień i zrobiła się taka długa przerwa. Muszę na ten czas ogarnąć inny serial xD

      Usuń
    3. Ja też xd
      Polecam The Originals, nawet nie oglądałam do końca TVD a i tak było świetne *.* Było, ale się zmyło, do kwietnia

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że taką przerwę zrekompensują nam naprawdę dobrym sezonem. Już było widać znaczną poprawę między 1 a 2 sezonem, szczególnie 2b był według mnie naprawdę dobry.

      Usuń
    5. A co do The Originals to nigdy o nim nie słyszałam, ale jak czytam teraz fabułę to trochę się zdziwiłam, że powstał serial o tych pierwotnych wampirach z pamiętników. Ale ja nawet pamiętników nie skończyłam xd strasznie zmęczył mnie ten serial chyba po 4 albo w trakcie 4 sezonu. Chyba miałam trochę dość wampirzych tematów xD

      Usuń
    6. Mnie wykończyły po 2 sezonie, ale The Originals mnie tak pochłonęło, że w pare dni obejrzałam 4 sezonu xd

      Usuń
  3. Ja polecam seriale Teen Wolf i Fringe. Ten pierwszy jest o wilkołakach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen Wolf dużo osób mi polecało i chyba zacznę ;)

      Usuń
    2. Ja też uwielbiałam ten serial, aż żal że się skończył. Ale naprawdę polecam. Co prawda po pierwszym sezonie nie byłam jakoś specjalnie do niego przekonana, ale obejrzałam, zaczął się drugi i już tak się wkręciłam że nie mogłam przestać oglądać. No i Stiles i Derek, którzy są tam tacy cudowni :D

      Usuń
    3. Właśnie dużo osób poleca Teen Wolf, ale nie wiem, czy jest tam coś ciekawego oprócz Stereka XD

      Usuń
  4. W sumie to ciężko z tych tytułów coś konkretnego wywnioskować. Zwłaszcza, że nie idą do końca za książkami i zmieniają niektóre fakty, coś dodają, coś przyspieszają, zmieniają kolejność, itd. To dobrze raczej, bo wszystko byłoby za bardzo przewidywalne, a tak jest przynajmniej jakiś element zaskoczenia XD
    Ale jakoś tak zaintrygował mnie ten tytuł "A Window Into An Empty Room". Nie wiem, dlaczego. To raczej tak brzmi, że raczej to nie będzie coś pozytywnego XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tytuł tego odcinka taki mroczny, może się coś fajnego zadzieje. Też mam właśnie nadzieję że będą coś zmieniać czy dodawać. Niektórzy często mówią, że serial nie zgadza się z książkami i im się to nie podoba, ale np zakończenie 2b bardzo mi się podobało tylko przez tak bardzo odwzorowane sceny z książek właśnie nie było tego elementu zaskoczenia, tylko tak siedziałam, oglądałam i miałam nadzieję że coś tam innego jeszcze będzie. I właśnie w tym ostatnim odcinku bardzo dobrze ukazali co odczuwał Alec jak umierał Jace, w książce tego nie było a tu przedstawili to na prawdę dobrze

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic