niedziela, 7 stycznia 2018

Jordan Kyle

Hejka!
Tego pana, ze zdjęcia chyba poznajecie? :)
Dużo się o nim ostatnio mówi, każdy oczekuje go w serialu, ale nikt się nie śpieszy, żeby nam powiedzieć, co o nim wiadomo, kiedy się pojawi w serialu oraz kto go zagra...
Uwaga na SPOJLERY! Czytasz na własną odpowiedzialność! xd

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!

Dziś skupimy się bardziej na tym ostatnim.
Nie bijcie za spojlery!


Jordan Kyle* — wilkołak i były chłopak Mai Roberts. Jordan należał do Preator Lupus. Kyle został przez nich przydzielony do ochrony Simona. Zamordował go Jonathan Morgernstern, w dniu, kiedy ten napadł na Praetor Lupus.

Praetor Lupus* – grupa wilkołaków którzy popełnili błędy w swoim życiu i chcą to naprawić.

Okej, wracając do tematu, po tym krótkim wprowadzeniu... Już teraz wszyscy go znają i wiedzą co się działo. Jestem bardzo ciekawa jego postaci, a tym bardziej aktora, który go zagra. Jak myślicie, kto to może być?

Jordan jest wysoki, szeroki w ramionach i smukły. Ma wydatne kości policzkowe, długie czarne włosy, które lokami opadały mu na czoło i kark. Ma śniadą cerę ze śladami letniej opalenizny. Długie gęste rzęsy i zdumiewające orzechowo-zielone oczy nadawały mu wygląd gwiazdy rocka. Na ramionach miał wytatuowane cytaty z upaniszad*

Upaniszady –  teksty, należące do wedyjskiego objawienia (śruti) o treści religijno-filozoficznej.

Szczerze to nie mam pomysłu, jaki aktor nadawałby się do tej roli.. Nie przypominam sobie żadnego aktora, który przypominał by mi go z wyglądu, gdy przeszukiwałam internet to natrafiłam na stare zdjęcia Taylora Lautnera (Jacoba ze Zmierzchu) i miał on doczepiane włosy na potrzeby filmu, jednak w ogóle by mi nie pasował do jego roli, nie wiem, może dlatego, że nigdy nie lubiłam postaci Jacoba xd Poza tym jego... figura nie pasowałaby.



Z ręką na sercu przyznaję, że nie znam żadnego innego aktora z długimi włosami. Chyba. Nie no, teraz naprawdę mam kompletną pustkę w głowie, kto to mógłby być.
Ewentualnie ostatnio polubiłam znowu Dylana O' Briena, po oglądnięciu Więźnia Labiryntu i gdyby tak mu doczepić włosy.. xd Nie no, on też by nie pasował, cii.
Albo zafarbować Jamiego Bower'a, który grał Jace'a, ale to też nie możliwe.. Raczej, heh.
To ja już nie wiem, może Wy macie jakieś pomysły. Zapraszam do komentowania!

Piszcie, kogo Wy sobie wyobrażacie, jako Jordana albo tak jak ja – kogo byście nie chcieli, heh.

*Wyjaśnienia z Wikipedii Nocnych Łowców

11 komentarzy:

  1. Tylko nie Taylor Lautner xD Nie mam pomysłu kto mógłby go zagrać, ale tylko nie on :D Ciężko tak kogoś znaleźć, inaczej gdyby Jordan pojawił się już w filmie to wtedy jego postać byłaby bardziej realna a tak nie wiem kto mógłby to być.
    Najważniejsze żeby nie zepsuli jego postaci no i żeby w ogóle się pojawił, ale co o tego to raczej go nie pominą bo w końcu w książce trochę się z jego udziałem działo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja nie przepadałam za Jacobem ze Zmierzchu xdd
      Nie no, CHYBA go nie pominą :/

      Usuń
  2. Szczerze nie mam pomyslu na Jordana,troche sie boje ze zrobia nam niespodzianke i nie bedzie ona mila .Niestety trzeba czekac .Mnie ciekawi czy bedzie watek Praetor Lupus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Jordan się pojawi, to Preator Lupus raczej też

      Usuń
  3. Myślę że wezmą jakiegoś aktora o którym nikt nie słyszał i albo będzie super albo porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, przecież duża część obsady to aktorzy, mało znani lub dla których ten serial był debiutem. Serialowa Maia czy Simon to też nieznani aktorzy. Ja z całej obsady, przed rozpoczęciem oglądania serialu kojarzyłam tylko Doma

      Usuń
    2. No ja wcześniej nie kojarzyłam nikogo.. xdd

      Usuń
    3. Oglądałam Akademię wampirów, on się tam często przewijał więc zapamiętałam jego twarz. Reszty obsady nie znałam w ogóle. Nawet nie skojarzyłam, że Luke siedział na koniu tyłem w reklamie Old Spice xD

      Usuń
    4. A no właśnie, to ja tylko Luke'a znałam wcześniej xdd
      Mój tata nie przepada za tą reklamą i mi to mówił i akurat wtedy się zorientowałam, że to on xddd

      Usuń
    5. Znałam Luke'a, od razu skojarzyłam :D ta reklama była za dużym "hitem", jego twarz i głos.. :D
      A Dominica nie kojarzyłam w ogóle mimo że oglądałam Akademię Wampirów

      Usuń
  4. Ja lubie postac Jordana ale nie pamietam jak wyglda ale nie mam pomyslu na aktora ja , z osbady znam Dominca i Kat no ogldam akademie ale nie skojarzlam go a Kat znam z dziewyczna kontra powtor .

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic