sobota, 6 stycznia 2018

Kolejne zdjęcia!


Hejka!
Poznajecie tego pana? Tak, wiem, że go uwielbiacie, hah.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W ROZWINIĘCIU!


U nas zimno, a David i Harry z żoną sobie podróżyją po ciepłych krajach, to niesprawiedliwe!


Nie no, należy im się, hah. Muszą być wypoczęci do nagrywania :')



A tu macie serialowego Raphael'a, który jest na Jamaice.


Ah, te miny mówią wszystko.





Co myślicie? Myślałam, że nazbierało mi się trochę więcej tych zdjęć, no ale wyszło jak wyszło. Piszcie, co myślicie!

8 komentarzy:

  1. No przekonamy się w 3 sezonie jak zagra Javier i co dla niego szykują. Ja puki co nie mam zdania czy go lubić czy nie. Nie oczekuje na niego jakoś bardzo bo nie było go w książkach więc jest to dla mnie po prostu jakaś nowa postać. Była bym o wiele bardziej szczęśliwa gdyby pojawiały się jakieś zdjęcia z serialowym Jordanem o ile w ogóle kiedyś w serialu wystąpi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wszyscy czekamy na Jordana! *>* Serial bez niego.. brrh! Nie no.. Może w 3B się pojawi, no albo szykują niespodziankę, dlatego do nie ujawniają xd

      Usuń
    2. A no może się pojawi :D Ciekawa też jestem jak spisze się Lilith, też w sumie na nią czekam

      Usuń
  2. Ten Javier jakoś tak staro wygląda na tym zdjęciu XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, tak jakby ma 42 lata, c'nie? xdd

      Usuń
    2. No niektórzy lepiej wyglądają, jak mają 42 lata XDD

      Usuń
  3. Tez czekam na Jordana zgadza sie z wami,specjalnie nic nie mowia.Zdjecia dobre ale im dobrze na wakacjach ,niech dobrze wypoczna by nakrecic sezon 4i5 .Marze sobie. No to dobranoc kochni snijcie o Nocnych Lowcach ziew...xD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic