niedziela, 25 lutego 2018

Fanfiction godne polecenia.

Siema siema.
Odzywa się ten od "Pijackich historii Danko" pod postem Malu XD Dzień dobry.
Jako że jestem leniem i nie chciało mi się pisać jakiegoś długiego, jak to u mnie posta to przygotowałem kolejną część "Fanfiction godne polecenia", w skrócie FfGP.
No to lecimy.


---
Okey więc po zapoznaniu się z jakże ekscytującym wstępem zdradzę Wam kilka szczegółów odnośnie tego posta.
Numer 1: Mam przygotowane dwa ff-y
Numer 2: Nie wszystkie będą z DA
Numer 3: Problem dla fanóe Maleca, takiego opowiadania nie przewiduje na swojej liście.

No to co? Jazda!

Na początek wjedziemy z czymś z poza naszej terminologii, mam na myśli ff napisany na podstawie serii "Niezgodna". Opowiadanie jest napisane na stronie Wattpadzie a nosi tytuł "Odrzucona", jest to pierwsza część można powiedzieć trylogi napisanej przez The Four. Jest to część dalsza, a zatem również alternatywne zakończenie książki wymienionej wyżej. Jeśli miałbym ocenić to powidziałbym że jest to  bardzo dobre, aczkolwiek autorka daje tyle zwrotów akcji, że czasami zaczyna denerwować.
Tak czy siak FF bardzi fajny i polecam.


Nastęone miejsce na mojej liście zajmuje opowiadanie z uniwersum DA, tu mogą się zainteresować fani dobrych relacji Clary i Jonathana. Dzieło te jest autorstwa Diversy12 i nosi tytuł "City of Hatred".
Nie będę nic wiexej mówił aby nie spoilerować, ale powiem że na pewno warto to przeczytać - sam to zrobiłem dwa razy Xd


--- 
Dobra ludzieska, na dzisiaj to tyle. Napiszcie co sądzicie o tych opowiadaniach i czy któreś już znacie.
Byłoby miło jakbyście mi również napisali posta z której serii chcecie następnego, do wyboru są "Obsada w innych produkcjach", "Obsada w innych profesjach", "Dobra muzyka" lub ewentualnie jakieś zdjęcia czy coś


20 komentarzy:

  1. Za Niezgodną nie przepadam, ale ff i tak przeczytałam. Drugi ff faktycznie dobry. Bardzo lubię Jonathana/Sebka i żałuję tego jak skoczył w książce więc chociaż takie ff moge sobie poczytac :D
    A co do postów to obsadzie chętnie bym poczytała. Szczególnie obsada i innych produkcjach, fajna ta seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey postaram się zrobić jak najszybciej zrobić post o innych produkcjach ponieważ już dawno tego nie było a muzyka była chyna dwa posty temu.

      Usuń
  2. Witam z bardzo zmrożżżonego miasta w Polsce trzymajcie się CIEPŁO.Niezbyt lubię Niezgodną ale przeczytam obydwa może się przekonam.Mam pytanie czytałeś może PIERCA BROWNA trylogia RED RISING tom pierwszy ZŁOTA KREW.W sumie wszystkie cykle lubię chociaż o muzyce najbardziej.Jeszcze jedno moja podłoga wyschła jak kwiatki.Trzymajcie CIEPŁO nie zmarznijcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga?
      Kwiatki?
      XDD

      A JA NIENAWIDZĘ ZIMY I CIĄGLE ZAMARZAM, SZCZEGÓLNIE W SZKOLE ,-;

      Usuń
    2. Nie nie czytałem alw jak wytłumaczysz o czym to jest to może przeczytam

      Usuń
  3. Znów nie w temacie ale muszę odpowiedzieć.Sposoby rozgrzewania znam 3 ale nie do szkoły.1 jest od18 nie opiszę go bo prawo ci jeszcze tego zabrania.2 rozgrzewająca poduszeczka z gorczycy nie próbowałam znam ze słyszenia.3 mój ulubiony 9 kg KOT na kolanach rozgrzanie gwarantowane.Podłoga i kwiatki dotyczą posta z soboty.Ja również nienawidzę zimy,oby do WIOSNY.Trzymaj się CIEPLUTKO myśl o serialu i książkach i od razu będzie cieplej.XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. XDDDDDD
      2. Idk
      3. Ni mam zwierzaka

      Ile masz latek?

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o RED RISING uważam że jest świetna tylko że to jest fantastyka kosmiczna żadnej magii.Ja ją czytałam w całości w 2016.Trohcę napiszę o czym jest ale lepiej przeczytaj szerszą recenzje w internecie.Zaczyna w kopalni na Marsie w kaście Czerwonych ,jest to najniższa kast.Najwyższa jest Złota jest to rasa z kosmosu która opanowała wszechświat kilkaset lat wcześniej.Główny bohater jest Marsjańskim górnikiem z kasty czerwonych.Spotkają go różne tragiczne zdarzenia które sprawią że stanie się Złoty .Jeśli jesteś ciekaw jak do tego dojdzie przeczytaj trylogie.Podkręć ogrzewanie na noc bo jest ZIMNO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek to niezwykle ciepłe miejsce, więc nie bardzo, hah. Nie potrzeba xdd

      Usuń
  5. Trochę więcej niż ty Malusiaa mogę spokojnie robić wszysko od 18lat. Skąd to pytanie wydaję się bardzo stara czy bardzo młoda? Ten skrót w 2 co on znaczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idk- I don't know, czyli nie wiem

      Z ciekawości, myślałam, że trochę mniej, ale wychodzi na to, że jestem najmłodsza z całego bloga XD To trochę śmieszne, w końcu jestem adminkom, hah.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. No i co z tego że jesteś najmłodsza? Xdd Ja np jestem jedynym (chyba) facetem więc wiesz.

      Usuń
    4. Kiedyś któryś anonimek tutaj nazwał mnie "dzieckiem" więc chyba niektórym to przeszkadza xd

      Usuń
  6. Drugie ff przeczytałam i choć nie jestem fanką dobrych relacji Jonathan/Clary, to jest nieźle napisane i przyjemnie mi się je czytało. A ff o Niezgodnej z reguły nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to nie przeszkadza twoje poczucie humoru i obiektywizm sprawiają że ja zapominam że nie jesteś starsza.Wogóle cała wasza trójka pisze wspaniałe spoty które mnie często rozśmieszły.Jesteś fajną mądrą dziewczyną to jest ważne .Zobacz na Danko on jest FACETEM to sprawa której nie da się ukryć.XD.Jak zwykle opatulcie się na NOC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa masz racje muszę przestać za słodko ale by to wyrównać trzeba przed snem łyknąc łyżeczkę soli i pieprzu najlepiej Cayenne.Poziom cukru wyrównany .Dobra idę spać trzeba się opatulić na ZIMNĄ noc.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic