środa, 21 lutego 2018

Serial, który bym z chęcią obejrzał

No siema.
Ogólnie zacznę tutaj taką króciutką serię, a przynajmniej dla mnie (trzy posty), mam jednak nadzieję że Chleo i Malu też cos do niej dodadzą. Będzie polegało to na tym, że co post będę przedstawiał po jednym serialu którego moim zdaniem dobrze by się oglądało, a jak to będzie wyglądać to zapraszam na dół.

(Muzyczka do posta u góry)
---

Uwaga ten post jest naprawdę długi!
Dobra, po zapoznaniu się z tematem przechodzimy do dzisiejszego serialu, który byłby zainspirowany trylogią "Diabelskie maszyny", autorstwa Cassandry Clare.

Nazwa serialu: "Hell in Machines"
Świat przedstawiony: Anglia, Londyn; Rok 1878.
Stacja odpowiedzialna za nagranie serialu: Freeform.
Reżyser: Jeff Davis - był współreżyserem serialu "Teen Wolf".
Scenariusz: Jonathan Nolan, współtwórca scenariuszu do serialu "Westworld", pomocą w pisaniu byłaby sama Cassandra Clare.
Scenografia: Dawid Wilson był scenografem w serialu "Tajemnego Kręgu".

Teraz najgorsza część posta jeśli chodzi o pisanie go, pełno zabawy z wklejaniem zdjęć, odpowiednimi czcionkami itp. Mówie oczywiście o obsadzie, no to jazda.


Tessa Gray:
Trochę myślałem nad tym jaka aktorka byłaby odpowiednia i przez chwilę myślałem nad jedną z Polskich aktorek, ale ostatecznie padło na Shelley Henning.


Świetna aktorka grająca m.in. w 'Teen Wolf". Myśle że przy odrobinie pracy upodobniłaby się do Tessy bez problemu.
W ewentualności mogła by jeszcze wystąpić Phoebe Tonkin, ja ją znam tylko i wyłącznie z "Secret Circle" jako Faye Chamberline, ale dla Was jest pewnie znana z roli Cleo Sertori z serialu "H2O wystarczy kropla".


Will Herondale:
Przy Willu jakoś specjalnie długo nie myślałem. Jeśli miałbym wybierać aktora do zagrania tej roli to z pewnością byłby to Ian Somerhalder, grający Damona w "Pamiętnikach Wampirów".

Co prawda trzeba by było go trochę odmłodzić bo swoje lata już ma (39l) ale ogólnie się nada.

Jem Carstairs:
No i tu miałem dylemat, za nic nie umiałem dobrać odpowiedniego aktorado postaci spolojnego i zrównoważonego Jem'a. Po długim czasie padło na Jake'a Abel'a który zagrał postać Luke'a Castellana w filmie "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złdziej pioruna" .

Cherlotte Bramwell:
Lauren Cohan, zagrała w "The Walking Dead" wcielając się w postać Magie Greene.
Co zabawne, sama aktorka jest młodsza od Iana który miałby zagrać Willa.

Henry Bramwell:
Przy Henrym też jakiegoś wielkiego problemu nie miałem,w jego rolę wcieliłby się Joseph Morgan bliżej zanany jako Niklaus z "The Origins" oraz "Pamiętników wampirów". Jak myślicie, nada się na zakręconego wynalazce?

Nathaniel Gray:

Na brata Tessy w ogóle nie miałem pomysłu, więc użyłem aktora którego do opowiadania użyła Veronica Hunter (Link).
Jest nim Luke Mitchell, po moim głębszym dochodzeniu (czyt. wpisaniu nazwiska w wyszukiwarkę) okazało się że grał w filmie "Agenci T.A.R.C.Z.Y" oraz wymienianym wyżej "H2O wystarczy kropla"

Jassamine Lovelace:
Następna na liście jest Jess. Trochę myślałem kogo by tu dać ponieważ jak wiecie, lub też nie Jassamine była według Cassi piękną dziewczyną i taką też trzeba było dobrać. Ostatecznie mój wybór padł na Olivie Holt znaną głównie z serialów Disnay'a.


Axel Mortmain:
Szukając aktora odpiwiedniego do Mortmaina czyli takiego który wyglądałby groźnie, wpadłem na film "Kapitan Ameryka - Pierwsze starcie" w którym grał Hugo Veaving


Grał też w "Hobbicie" jako Elrond, oraz w "Matrix'ie" jako Agent Smith.

Magnus Bane:
Szczerze? Prawda jest taka, że zabilibyście mnie jakbym nie dał do tej roli Harego, a więc jako Magnus Bane byłby Harry Shum Jr.


Sophie Collins:
Do Panny Collins wybrałem, też Collins ale nie Sophie tylko Lily i to był oczywisty wybór.


Gabriel Lightwood.
Szukając kogoś kto zagrałby Gabriela, patrzyłem na to czy umie zagrać takiego skur... i ponownie sięgnąłem do "Pamiętników Wampirów" po aktora Michael Trewiro, który grał Taylera, może będziecie wsciekli lub też nie?


Gideon Lightwood:
I znowu "Pamiętniki Wampirów", tym razem do obsady dostał się Nathaniel Buzoik grający w owym serialu Kol'a.


Cecily Herondale:
Jako ostatnia na naszej liście mamy siostrzyczkę Willa a żonę Gabriela Lightwooda, postać tę zagrałaby Dilan Gwym, która gra w serialu Beyound jako jedna z głównych bohaterek. Niestety nie ma o niej za dużo informacji, wiem tylko że pochodzi ze Szwecji i ma 1.6m wzrostu.


---
No i to tyle. Przedstawiłem tylko głównych bohaterów ponieważ chyba bym nie wyrobił jakbym miał pisać wszystkich a Wam by się niw chciało tego czytać.
Możecie napisać co myśli o takiej mini-serii i czy zgadzacie się z moją obsadą.
Pozdrawiam gorąco, Danko.

16 komentarzy:

  1. Nataniel Buzoik xd
    Tytuł "Piekło w maszynach" mnie nie przekonuje xd
    Szanuję za Pheobe, Olivie, Lily i Josepha, aczkolwiek on by mi do Henryka nie pasował XD

    Kol ❤
    Za Willa mam focha xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z tb całkowicie nie zgodzę w wyborze aktorów XD
    Te aktorki w roli Tessy nie wyglądają jakby były kochane, miłe. Wolałabym np. Adelaide Kane z Reign.
    Ian Somerhalder to super Damon, ale Will nie zabardzo. Wolałabym np.Josuha Anthony Brand albo Lucas Jade Zumann jako Gilbert w "Ania nie Anna" super, aczkolwiek mógł by podrosnąć.
    Co do innych to troche dlugo pisać. Lubię Kola, ale bardziej myślałabym o nim jako Gabrielu. A na Gideona to pasowałby ktoś bardziej stateczny?
    Ale to tylko moja opinia do tych postaci.
    Co do reszty aktorów zastrzeżeń, nie mam.
    Ps. Post bardzo ciekawy pod względem pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż jakoś mi tak spasowali XD Milo że wyrażać swoją opinię, pierwszy raz robię coś takiego i szczerze głównie patrzyłem na wygląd niż na gre aktorską bo ta może się zmieniać wraz z rolą. Iam akurat pasował mi też na Willa ze względu na to, że Will był taki sarkastyczny i lubił dogadywać jakoś tak lekko jest chyba podobny charakterem do Damona ale nw.

      Usuń
    2. Co do Tessy to myślałem czy nie zamienić aktorek z tą od Cecili

      Usuń
    3. Moim zdaniem to wszystkie nie mają po prostu rysów, żeby wpasować się w XIX wiek.

      Usuń
    4. Ja też się za bardzo nie zgadzam, ale wtrafił w niektórych aktorów, których po prostu lubię xd

      Usuń
  3. No wiecie make-up umie robić cuda Xd

    OdpowiedzUsuń
  4. O to skoro już powstał taki post to podam swoje propozycje:
    Tessa Gray - Shelley, by mi pasowała, ale ja bym dała Adelaine Kane, Michelle Trachtenberg, Willa Holland, Astrid Berges-Frisbey, Maia Mitchell, Hailee Steinfield
    Jem Carstairs - nie zgadzam się z tobą, nie pasuje mi na Jema, nie tak go sobie wyobrażałam. Ale sama nie mogłam znaleźć nikogo odpowiedniego, chyba nie ma idealnego aktora do tej roli. Znalazłam jednego modela, który nawet pasuje... ale okazało się, że niestety już nie żyje.
    Will Herondale - totalnie nie zgadzam się z tym, nie widzę Iana w roli Willa. Postać Damona i Willa to dwa odmienne charaktery. Dałabym za to: Joshua Anthony Brand, Chace Crowford, Douglas Booth, Ansel Elgort (totalnie na tak)
    Charlotte Bramwell - Eddie Redmayne (jak dla mnie idealna do tej roli), Jenna Sommers, Carey Mulligan
    Henry Bramwell - z tego co pamiętam to on był rudy, a Josepha jakoś nie widzę w tej roli. Stawiam jak na razie na Simona Woodsa. Jest idealny.
    Nathaniel Gray - zgadzam się z tobą, chociaż mam też kilka innych propozycji: Evan Peters (to mój idealny Jonathan, ale na Nathaniela też może być), Chace Crowford, Lucas Till, Brenton Thwaites, Matt Bar, Chad Duel, Austin Butler.
    Jessamine Lovelance - Olivia kompletnie mi nie pasuje, z tego co pamiętam to Jessamine była dość spięta i poważna. Chociaż moja pamięć może zawodzić, bo w internecie na fanmade'ach przedstawiają ją jako delikatną dziewczynę. Ale opierając się o moją pamięć wybrałam takie aktorki: Chloe Grace Moretz (jest najlepsza, więc wszędzie ją wcisnę), widziałam w internecie super fanmade z Emmą Watson w roli Jessamine, Sarah Gadon (najlepsza, wybrałam ją ponad trzy razy nie ogarniając, że to ta sama aktorka, to musi o czymś świadczyć), Natalie Dormer, Carlson Young, Amber Heard, Spencer Locke.
    Axel Mortmain - nie mam pomysłu, sama dobrze nie pamiętam jak wyglądał, więc się nie wypowiem.
    Sophie Collins - niby Collins powinna grać Collins, ale Lily mi tu nie pasuje. Dałabym: Liana Daine Liberato, Maia Mitchell, Georgie Henley, Izabela Vidovic, Ashleigh Craig, Hina Khan.
    Gabriel Lightwood - I tu mi bardziej pasuje Nathaniel Buzolic, którego dałeś do Gideona, bo Gabriel była arogancki i porywczy, a Gideon dojrzały i spokojny, więc jakoś tak mi bardziej pasuje
    Gideon Lightwood - Xavier Samuel, Jensen Ackles
    Cecily Herondale - tu twoja propozycja mi się podoba, tylko mam małą uwagę, serial nazywa się Beyond*, masz tam mały błąd. Chociaż w tej roli widziałabym też Indie Eisley, Ann Kuleshova, Alexandra Daddario też jest idealna, Adelaine Kane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera to tyle z tego wyszło?

      Usuń
    2. Kurde ale się rozpisałaś 😯😯. Większości z tych tych aktorów które dałaś nie znam więc wiesz Xd ale na początku myślałem nad Alexandrą Doddario w roli Tessy, lecz jak tak na to spojrzeć z innej strony to mogłaaby pasować do Cecili również albo nawet do Jassmine- W Percy'm Jacsonie grała w blond włosach i wyglądała całkiem okey.

      Usuń
    3. Większości też nie znam, patrzyłam raczej po wyglądzie.
      Fakt w blond włosach pasowałaby, ale Sarah Gadon najlepiej pasuje do moich wyobrażeń. Chociaż wiadomo każdy wyobraża sobie postaci z książek inaczej.

      Usuń
    4. No właśnie choć przyznaje że Iama dalem bo nie miałem pomysłu za bardzo, a z tego co pamiętam jesgo wygląd był podobny w TVD jak do książkowego Willa.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic