poniedziałek, 19 października 2015

Nowe informacje /ciekawostki dotyczące serialu

Hej, przepraszam za ostatni brak postów ode mnie, ale nie mogłam znaleźć ciekawego tematu na notkę. Ale dziś w końcu do was przybywam, a oznacza to jedno. Wytrwała coś znalazła :)


Jak już pewnie domyślacie się po tytule, dziś przedstawię wam kilka ciekawostek dotyczących 1 sezonu serialu Shadowhunters. Kursywą dopisałam swoją opinię

1. Odcinki 8, 9, 10, 11 i 12 będą bardzo intensywne, namiętne i romantyczne. Nie wiem jak wy, ale mi to odpowiada.:)


2. Katherine McNamara jest najszybsza w biegu z całej obsady. W pracy Nocnego Łowcy na pewno jej się przyda.




3. Pierwsze spotkanie Simona i Izzy będzie interesujące, ponieważ miejsce zdarzenia nie będzie dobrym miejscem dla chłopców. Jak myślicie co to za miejsce? Damska toaleta? Nie mam innych pomysłów.


4. Izzy będzie gotować dla Simona! Ale nie pójdzie to dobrze. Biedny Simon.


5. Zobaczymy dużo fokusa w rodzinnych relacjach, relacje Izzy i Maryse będą inne niż w książce, a matkę Simona zobaczymy wcześniej.


6. Zobaczymy ciekawą interakcję pomiędzy Aleciem, Magnusem i Camille. Tą trójkę zdecydowanie chcę zobaczyć razem.


7. Jace będzie się dużo razy bawił nerwowo swoją stelą. Aktor Domic Sherwood zepsuł już ich 13 na planie.


8. Sposób w jaki runy występują w serialu, najpierw są jak rany, które ewentualnie potem znikają.


9. Sezon będzie obejmował więcej (zdarzeń) niż w ''Mieście Kości'' i odkrywał więcej charakterów/bohaterów łącznie z Meliornem.


10. Fani zwiążą się z aktorami i zobaczymy interesującą dynamikę pomiędzy bohaterami.


11. Jace i Alec będą mieli intensywną fabułę w sezonie pierwszym.


12. Zobaczymy historię Luke'a wcześniej i zobaczymy go jako młodego mężczyznę, aż po teraźniejszego. Ed Decter powiedział, że możemy zwrócić na to uwagę w 6 odcinku.


Nie wiem jak wy, ale mnie część z tych informacji cieszy, ale nie wszystkie. Martwi mnie, że coraz bardziej odbiegają od książki. Jednak mam nadzieję, że ukrywa się za tym jakiś cel. A w końcu jak się mawia: Cel uświęca środki.

1 komentarz:

  1. Hej :) bardzo ciekawe informacje :) mam pytanie gdzie oglądasz odcinki w Internecie, bo wiem że ukazało się ich już pięć :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic