niedziela, 27 grudnia 2015

Malec w wersji komiksowej

Na twitterze klik znalazłam takie jakby dwie strony z komiksu. Scenki przedstawiają Malec, a także nasze kochane rodzeństwo Lightwood, jednak wszystko w mniejszym, lub większym stopniu odnosi się do tej dwójki. Zapraszam!

Magnus: Wydaje mi się, że nie zostaliśmy formalnie przedstawieni
Izzy: Nie bawiłeś się dobrze na imprezie Alec?
Alec: Nie
Izzy: Myślałam, że może lubisz Magnusa. Jest fajny, nie?
Alec: Fajny? Kotki są fajne. Czarownicy są...nie

Magnus: Miałbyś ochotę skoczyć kiedyś na drinka?
Alec: Kiedy?
Alec upuścił szklankę i wylał karmazynowy napój na siebie i podłogę
'Łał' powiedział Magnus (tego momentu nawet nie mogę rozczytać)
'Na Anioła. Tak mi...tak mi przykro
Alec: Przepraszam za bycie nędzną randką
Magnus: Jesteś fantastyczną randką. Jesteś tu dopiero 10 minut, a już zdjąłeś z siebie połowę swoich ciuchów

I jak wam się podoba? Jesteście fanami tej pary, a może wolicie inną?

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako adminka pragnę się wypowiedzieć ;-) Malec to moja ulubiona para, którą grają moi ulubieni aktorzy ♥

    Pozdrawiam wszystkich fanów tej, czy innej pary ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wogule się nie pokazują

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wogule się nie pokazują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia czasami wygasają. To nie z naszej winy.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic