niedziela, 20 grudnia 2015

Odliczanie + Moje Oczekiwania Wobec Serialu

Czegoś mi tu brakowało przez te ostatnie dni. Odliczania. Jak wiadomo ostatnie dni szkoły w tym roku i takie tam, trzeba się wziąć w garść, no tak nie miałam na was czasu. Ale od poniedziałku wszystko będzie po staremu i tak do 1 stycznia lub po prostu do najbliższej pracy klasowej.
Okej, tak jak nadmieniłam wyżej dziś czas na Odliczanie.
Jesteście ciekawi ile dni zostało do premiery? Zapraszam do rozwinięcia:



Do premiery Shadowhunters pozostało:

23 dni!

Tak, więc oprócz Odliczania napiszę wam poniżej moje oczekiwania co do serialu, a wy dajcie znać w komentarzu, czy wy macie takie same:

1. Epickie sceny batalistyczne
Jak dobrze wiemy Nocni Łowcy to waleczni strażnicy Podziemia. 
Chcę zobaczyć jak dają popalić demonom i pokazują kto tu rządzi. 
Zero cackania, niech te wszystkie treningi nie pójdą na marne. 

2. Zgodności z książką
Zostaliśmy poinformowani, że serial nie będzie idealną adaptacją 
książki, ale liczę, że nie odejdą jakoś za bardzo od niej, a jeśli już zmienią 
jakieś sceny niech będzie warto.

3. Miłość musi wisieć w powietrzu



Malec, Clace, Sizzy i wiele innych. Miłość w serii rozwija się z każdą książką, 
ale dzięki Beyond The Scenes możemy zauważyć, że w tym sezonie nie 
zabraknie żadnej ulubionej pary. 

4. Dobra gra aktorska

To jest coś na co liczy chyba każdy fan. Wiemy, że naszą obecną obsadę 
pomogła skomponować Cassie i za te kilkadziesiąt dni dowiemy się, 
czy miała rację co do konkretnych osób. Widzieliśmy już fragmenty scen, 
fragmenty ich gry aktorskiej, stylizacji, ale chcemy wiedzieć, czy poradzą 
sobie w serialu, w każdej scenie i czy odpowiedzą naszym książkowym ideałom.

5. Śmiech nie tylko za kulisami
Aktorzy świetnie bawili się za kulisami, ale
my też chcemy trochę się pośmiać tak jak to było przy czytaniu serii DA. 
Mam nadzieję, że nie pozbawią serialu tego humoru którym obdarzyła książki 
Cassie. Bo to byłaby wielka strata.

6. Koniec Fanowskiej Burzy
Jestem mega podekscytowana serialem, ale nie każdy czuje to co ja, 
także na Facebooku wybuchło już kilka burzy przeciwko serialowi. 
Chodziło między innymi o to, że ich zdaniem film był lepszy, aktorzy 
nie odpowiadają im wyobrażeniom, albo po prostu uważają, że nie podołają 
swojej roli. A to trochę nie fajne, by oceniać kogoś zanim zdąży pokazać co umie. 
Tak, więc mam ogromną nadzieję, że po premierze wszyscy zmienią zdanie, 
bo od tego zależy oglądalność, a co za tym idzie fakt, czy powstanie sezon 2.


Ode mnie to tyle kochani, jakoś w następnym tygodniu postaram się dodać notkę o tym co już wiemy na temat serialu, a tymczasem napiszcie jakie są wasze oczekiwania dotyczące serialu. A może zgadzacie się ze mną?  

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100% :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą! ♥♥♥

    Ps.Zapraszam do mnie na bloga o DA!
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak ty i dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic