czwartek, 24 grudnia 2015

SHADOWHUNTERS vs DARY ANIOŁA

Większość z Was na pewno oglądałam film Dary Anioła: Miasto Kości i ze zniecierpliwieniem czeka na serial. Pewnie nie raz porównywaliście aktorów. Jestem pewna, że wiele z Was wybrało sobie ulubione postacie zarówno z filmu, jak i z serialu.


  • Według mnie większość aktorów dorównuje sobie granych postaciach (Clary, Simon, Jocelyn), ale jest kilku, którzy moim zdaniem zasługują na większą uwagę. 
  • Sądzę, że Jamie Campbell Bower jest bardzo obiecującym aktorem, chociaż na razie nie mogę wyrazić większej opinii o Dominicu. Oglądając zwiastuny serialu i film, bardziej przekonał mnie Jamie.
  • Moim ulubieńcem jest Mathhew ♥ Myślę, że bardziej pasuje mu ta rola, gdyż świetnie współgra z serialowym Aleciem. Oglądałam kilka filmów z Mathhewem i naprawdę bardzo podoba mi się jego talent.
  • Myślę, że Emeraude bardziej dostosowuje się do roli Isabelle, ponieważ jej osobowość łączy się z osobowością postaci.
  • Drugim z moich ulubionych aktorów serialu jest Harry ♥ W filmie nie było za wiele scen z Magnusem i niezmiernie cieszy mnie fakt, iż w serialu będzie ich więcej. Sądzę, że obaj aktorzy nie różnią się tak bardzo, ale Harry bardziej mnie przekonał.
  • Ostatnią z osób, które zmieniłabym w serialu jest Valentine. Myślę, że Jonathanowi bardziej pasuje ta rola; Alan mnie nie przekonuje.

Oczywiście w komentarzach możecie wyrazić swoje opinie :-)



Jeśli jesteście ciekawi przygotowanych przeze mnie zdjęć, kliknijcie w rozwinięcie.



Katherina McNamara vs Lily Collins

Dominic Sherwood vs Jamie Campbell Bower

 Matthew Daddario vs Kevin Zegers

Emeraude Toubia vs Jemima West


 Alberto Rosende vs Robert Sheehan

 Harry Shum Jr vs Godfrey Gao

Maxim Roy vs Lena Headey


Alan Van Sprang vs Jonathan Rhys-Meyers

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

~ Darkheart





4 komentarze:

  1. Fajne zestawienie. Szkoda, że nie napisałaś kogo wybierasz i za co.

    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic