czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Witajcie moi drodzy w ten zimowy poranek. Czy tylko ja nie czuję świąt? Zero śniegu, zero cudownej rodzinnej atmosfery, wszyscy tylko biegają tylko od miejsca do miejsca jakby nie mieli dość czasu na zrobienie wszystkiego. Ale nie o mnie tu mowa, a o świętach. Wczoraj nie miałam czasu napisać tego postu, więc stwierdziłam: ,,A, niech będzie. Napiszę go 24 grudnia''.

Także w tym poście razem z wszystkimi adminkami chciałybyśmy złożyć życzenia (przygotowane przez najwspanialszą Shadowhunter):

Z okazji świąt Bożego Narodzenia cała ekipa naszego bloga pragnie złożyć najserdeczniejsze życzenia. Zdrowia, szczęścia, radości, mnóstwa przyjaciół, miłości, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń. Samych sukcesów i wszystkiego czego sobie tylko zażyczycie.

Od siebie dodam również, że życzę wam dużej choinki, wypoczynku przed powrotem do szkoły. A także, żeby te święta utkwiły w waszej pamięci na zawsze (w dobrym sensie oczywiście). 

Nie będę tu pisać odnośnie Nowego Roku, bo w tym miesiącu jeszcze na pewno się zobaczymy :)

Poniżej mam dla was kilka przeróbek zdjęć które zrobiłam. Żeby zobaczyć wszystkie rozwiń! :





Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i mam nadzieję, że następne święta też spędzimy razem :)
Merry Christmas

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic