środa, 6 stycznia 2016

Behind The Scenes - 1x01 ''The Mortal Cup''

Chętnych zapraszam za kulisy kręcenia odcinka pierwszego. Filmik nie jest długi, ale moim zdaniem ciekawy :)


Wszystkie sceny pokazane w filmiku pochodzą z Pandemonium. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam takie filmiki, mogę dzięki nim zobaczyć jak to wszystko tworzyli, ich wszystkie potknięcia i zaobserwować, że nie od początku to wszystko wyglądało tak ekstra jak zapewne zostanie nam zaprezentowane. Podczas, gdy w przypadku innych seriali takie filmiki mnie nudzą tu jest inaczej. 
A jak jest u was? Lubicie oglądać filmiki zza kulis?
Do serialu pozostało: 6 dni!

2 komentarze:

  1. Super blog! Jestem tu codziennie. Mam nadzieję, że wytrwacie w tym, co robicie i będziecie go prowadzić jeszcze przez bardzo długi okres czasu. Posty są zróżnicowane, ciekawe, więc nie ma mowy o monotonności. Jestem wielką fanką twórczości Cass, w tym DA, więc dla mnie Wasza stronka to raj na Ziemi! *w* ♥Z utęsknieniem czekam na przetłumaczone odcinki serialu, mimo wszystko zapowiada się super. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego blogowania kochane! :) P.S. może jak dodajecie cytaty dnia to mogłybyście pisać w jakim momencie zostały one wypowiedziane, między jakimi postaciami, hmm? To tylko moja propozycja, którą możecie rozpatrzyć chociaż nie musicie. Jesteście bardzo ciepłymi i cudownymi osóbkami. ⭐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa, również mam szczerą nadzieję, że wytrwamy w tym co robimy do końca, bo pisanie tego bloga sprawia nam wielką przyjemność.
      Co do Cytatów Dnia, poinformuje adminkę która się tym zajmuje o twoim pomyśle, ale to od niej zależy, czy wcieli go w życie :)
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za miłe słowa

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic