niedziela, 3 stycznia 2016

Nocni Łowcy na YouTubie #1

Chciałam wam dzisiaj przedstawić



Dominic Sherwood:
Mamy tu jakiś fanów Taylor Swift?

Najwidoczniej nie tylko filmowy Jace umie śpiewać, bo ten też nieźle sobie radzi.
Co myślicie?

Katherine McNamara:
Pamiętam jak słuchałam tą piosenkę jak i oglądałam film z którego ona pochodzi. Teraz jak ponownie tą włączam przypominają mi się wakacje. A wy co myślicie o wokalu Kat?

A tu Kat w Disneyu, mamy tu jakiś fanów którzy oglądali ją w tym wydaniu. Ja pamiętam jak oglądałam to z siostrą na Haloween, wtedy bym nawet nie przypuszczała, że może zagrać naszą Clary. A jednak, patrzcie jaki ten świat mały.

To piosenka z tego samego filmu co wyżej. Tym razem jednak Kat śpiewa z Olivią Holt i Luke'iem Benwardem jako trzeci głos. 

Ta piosenka pochodzi z najnowszej produkcji Kat, pisałam o niej kiedyś, ale sama nie miałam okazji obejrzeć. Kto wie, może kiedyś.
Nie wiem jak wam, ale mi ta piosenka w porównaniu do poprzednich jakoś nie przypadła do gustu.

Która z tych piosenek najbardziej wam się spodobała? Wolicie wokal Lily (filmowej Clary), czy Kat?

1 komentarz:

  1. Kat ma cudowny głos,
    nawet nie pomyślałam że Dominic może śpiewać i wystąpił w tym moim ulubionym teledysku Taylor ^^
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic