wtorek, 5 stycznia 2016

Zdjęcia z odcinka 3 - Dead Man's Party

Pojawiły się oficjalne zdjęcia z 3 odcinka Shadowhunters zatytuowanego: ,,Dead Man's Party''. Wśród nich znajdują się również zdjęcia z planu, jeśli nie chcesz sobie spojlerować odcinka lepiej nie zaglądaj do posta.

Więcej zdjęć w rozwinięciu!


Zdjęcia zza kulis:

Uwaga moi drodzy do serialu zostało coraz mniej czasu. Dokładnie za tydzień w amerykańskiej telewizji zadebiutuje 1 odcinek Shadowhunters. My będziemy mogli go oglądać następnego dnia, lub kilka po tym wydarzeniu. Nie możecie się już tego doczekać? Ja tak. Nie mogę uwierzyć, że po takim okresie czekania niedługo się to skończy i będę mogła zobaczyć jedną z moich ukochanych serii nie tylko oczami wyobraźni.
Co myślcie o zdjęciach z odcinka 3?
Ktoś planuje, lub jest już w trakcie powtarzania pierwszej części DA, żeby przypomnieć sobie co i jak?
Ja szczerze myślałam o tym, ale ostatecznie odpuściłam ten pomysł, gdybym przeczytała książkę miałabym więcej fragmentów do przyczepienia się (bo bądźmy szczerzy, nie będzie to całkowicie, zgodne z książką), mam zamiar podejść do tego z dużym dystansem i po prostu świetnie się bawić :)
A wy?

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru jak i jutrzejszego święta ;)

3 komentarze:

  1. Ja pierwszą część pamiętam w najdrobniejszym każdym szczególe, jest w mojej pamięci na zawsze.
    Nie mogę się doczekać gdy zobaczę tych aktorów w roli tak przecudnych bohaterów książkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postanowiłam podobnie do Ciebie: nie czytać ponownie 1 części i podejść do serialu z dystansem. Nawet po zdjęciach widać już kilka innych szczegółów, których nie było w książce (To Camille i Simon zgadza się? Takiego obrotu spraw się nie spodziewałam! :D). Jednak cieszę się, że nie robią kropka w kropke tego samego, mam nadzieję, że serial wyjdzie im świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic