środa, 17 lutego 2016

1x07 Sneak Peek #1


Alec: Przypuszczam, że będziesz rozpraszać.
Izzy: Nie. Zdecydowałam się na to, pamiętasz? Ale bez rozpraszania uwagi. Ponadto, nie sądzę, że jestem w jej typie.
Alec: Cholera.
Izzy: Nic nie szkodzi. Możesz uzyskać dobre praktyki. Wiesz... Zadzwonisz do Magnusa.
Alec: Co robisz?
Izzy: Rozpinam ci koszulę. Co sądzisz, że robię?
Alec: Izzy, to naprawdę nie jest moja działka.
Izzy: Daj spokój. Robimy tego typu rzeczy przez cały czas.
Alec: Ty tak. Ja nie.
Izzy: To łatwe. Dawaj.
Kobieta: Mogę w czymś pomóc?
Alec: Tak. Często tu przychodzisz?
Kobieta: Ja tu pracuję. Czy mogę Panu pomóc?
Alec: Pewnie...Po prostu szukam informacji. Oh, spójrz! Przepraszam! Pozwól mi tutaj pomóc. Przepraszam. Jestem niezdarny. Daj mi czyste...
Kobieta: Nie, możesz zostawić.
Alec: W porządku.
Kobieta: Zostaw to. Możesz iść!
Alec: Na pewno?
Kobieta: Tak.
Alec: Bardzo dziękuję.

Co myślicie? Zapowiada się bardzo ciekawie. I ta wzmianka o Magnusie. Izzy chyba coś podejrzewa ;-)

~ Darkheart

3 komentarze:

  1. Alec <3 i jego uśmiech. Ja nie wiem jak ta kobieta zachowała taki stoicki spokój przy takim ciachu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaa XD Jeszcze się tak nie uśmiałam :DDD Nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic