środa, 24 lutego 2016

1x08 - zwiastun

 Odcinek 7 miał swoją premierę dziś w nocy, a dla tych którzy już go obejrzeli zapraszam na zwiastun kolejnego, już 8 odcinka:
W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie!

 Magnus: Może powinieneś zamieszkać sam
Alec: Myślę, że masz rację
Jace: (?) Emocje przyćmiewają osąd
Clary: O mój Boże, Simon!
Jace: Nigdy nie myśl dwa razy, zawsze odwracaj wzrok, gdybym słuchał mojego serca nigdy nie mógłbym zrobić mojej pracy
Clary: To miłość sprawia, że walczysz mocniej o to czego chcesz
Simon to ja. To Clary.

Co myślicie o zwiastunie? Nie wiem co działo się w 7 odcinku, ale zaskoczył mnie ten Malec na początku. Alec chcę pójść na swoje? 
I oczywiście najważniejsza rzecz, którą zobaczyliśmy: Simon w końcu stanie się wampirem! Czekałam na scenę jego wygrzebywania się z ziemi :D
A was co najbardziej zaciekawiło w tym zwiastunie?

3 komentarze:

  1. Malec ♥ i oczywiście Simon jako wampir ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdanie Magnusa wydaje mi się, że sens jest taki, że "powinieneś zacząć żyć po swojemu"

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, nie potrafię przekonać się do Maleca. Czytać o tym w książce jest inaczej niż widzieć to na ekranie. Jest to trochę fuj :C A tak w ogóle Aleca lubię ale Magnus jakoś nie przekonuje mnie w tym serialu ... za mało tajemniczości, za dużo tandety. W filmie był on według mnie lepiej przedstawiony :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic