sobota, 20 lutego 2016

Clace okiem fana

Co myślicie o Clace? Czy to właśnie oni są Waszymi ulubieńcami? Hmm... Pomyślmy... Możliwe ;-)

 Myślę, że dobrze byłoby rozważyć ich relacje. Chodzi mi tu głównie o grę aktorską w serialu. 
Jace i Clary. Dominic i Katherine. Dom i Kat. 

Przyznam, że na początku miałam kilka zastrzeżeń, co do obojga. Jednak z każdym kolejnym odcinkiem, dzielnie się ich wyzbywam. Początkowo sądziłam, że Kat nie da sobie rady z odegraniem tej roli, ale mile mnie zaskoczyła. Co do Dominica, myślałam, że będzie "sztywny". Jednakże doszłam do wniosku, że za bardzo porównuję go do Jamiego Campbell Bowera. A przecież każdy jest inny. I tą inność serialowego Jace polubiłam.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszam do rozwinięcia.

Clary i Jace to główna para serii książek Cassandy Clare ,,Dary Anioła''. Powieści świetnie opisywały ich relacje. Jednak, czy w serialu jest identycznie?

Wyemitowano sześć odcinków. Już na początku, kiedy to Jace uratował Clary przed demonem, widać, że dziewczyna wpadła mu w oko. Dom świetnie to odegrał. Jednakże, przez cały czas stara się od siebie odsunąć bohaterkę. Co do tego nie ma zastrzeżeń.

Czego fani chcą? Wiadomo, że głębszych relacji między nimi, pocałunku, zbliżenia się do siebie. Do tej pory ich znajomość przejawia się tylko w komplementach i trzymaniu za rękę. Chcemy więcej! Czekamy na to!






~ Darkheart

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic