czwartek, 18 lutego 2016

Obsada w Regard Magazine

Zdjęcia bardzo mi się podobają, ale żałuje że nie ma Magnusa ;c Nie przedłużając! Zapraszam! Więcej zdjęć w rozwinięciu ;)



Emeraude <3 Jak zwykle piękna <3




Katherine *.* Dodam, że ta stylizacja baardzo mi się podoba <3




Alberto! Genialnie tu wygląda :d Te skarpety! Hah




Dominic! Chciałabym mieć taką bluzee ;D



Luke :) Jego sweter też mi się podoba, ale chciałabym mieć taki czarny ;D



Jak ja to nazywam... Golden Trio!  Wy też? :D
Mi się akurat ta stylizacja jakoś nie przypadła do gustu ;/



Nasi chłopcy <3 Jak zwykle przystojni *.*
Z tego co zauważyłam Matt jakoś nie lubi pozować XD



Były chłopcy teraz dziewczyny! A dokładniej Emera i Kath :) I ta stylizacja także mi się nie podoba ;/ Wiem wybredna jestem :D Do wszystkiego się przyczepie ;)



Sizzy <3



I na koniec ciacho <3 Matthew :3 Najbardziej mu do twarzy w drugiej stylizacji. Czerwony to jego kolor :)




Dzięki że wytrwaliście do końca <3 A wy jak oceniacie stylizacje obsady?

~Wero Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic