wtorek, 23 lutego 2016

Zdjęcia z 10 odcinka ,,This World Inverted''

Odcinek 10 zadebiutuje dopiero za trzy tygodnie, ale już dziś możemy rozmyślać nad tym co się w nim wydarzy. A patrząc na zdjęcia będzie interesująco:
W rozwinięciu więcej zdjęć!




Jakie macie teorie co do tego o co może chodzić w tym odcinku? 
Ja myślałam, że to może jakiś sen, lub ktoś próbuje tak jakby zapanować nad umysłem Clary, odwieźć ją od jej głównej misji.
W ostatniej części serii książkowej Clary zobaczyła swoją całą rodzinę, normalną i szczęśliwą. Może to coś w tym stylu.
A może należy zwrócić uwagę na tytuł odcinka? Po polsku znaczy to: Ten świat się odwrócił, więc może jest to jakaś odwrócona rzeczywistość?

4 komentarze:

  1. To bardzo prawdopodobne. <3 Tylko, gdzie w takim razie Jonathan...? Ja tam cieszę się choć z kawałka Maleca. *.* Boże, my tak wszystkie fangirlujemy, to co będzie, jak oni się w końcu pocałują? *_____* Bo mam nadzieję, że tak będzie. ^_____^
    I fajnie, że pokazują razem Clary i Magnusa, ta ich relacja jest fajna. Ten "biszkopcik". ^^ TO urocze. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oprócz Maleca najbardziej nakręcałam się na śiewtne relacje Clary-Magnus :3

      Usuń
  2. tssss Valentine? Clary się do niego uśmiecha? haha
    Wgl Magnus jakie włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. wgl jeszcze mozna tak troche wywnioskować ze zdjęć (pomijając moyw jakiejś imprezy) że to nie tylko odwrócona rzeczywistość, co po porostu świat zwykłych ludzi, bez nocnych łowców i ich wszystkich mocy. kto wie, moze takie cos

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic