sobota, 27 lutego 2016

Wywiad z Emeraude Toubia dla NBC

Ostatnio Emeraude wypowiedziała się w wywiadzie dla nbc.com na temat serialu, postaci jaką gra, a także jej reakcji na to wszystko związane z marketingiem. 
W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie i zdjęcia z wywiadu!
 Kiedy kręcisz telenowelę jest to coś kompletnie innego niż kręcenie filmu, czy serial, mam na myśli amerykański serial. W amerykańskim serialu, na przykład w Shadowhunters kręcisz pięć scen dziennie, natomiast w telenoweli kręcisz czterdzieści pięć scen dziennie. Czego musiałam robić dużo w telenoweli to policzkować kogoś.
Więc, jest ktoś kto chciałby teraz tu przyjść i zrobić to ze mną?
Okej, więc teraz powiesz mi: kocham cię, nie opuszczaj mnie.

Nazywam się Emeraude Toubia i gram Isabelle Lightwood w Shadowhunters.
Więc Nocni Łowcy to w połowie ludzie, w połowie anioły. Chronią świat przed światem demonów.
Serial bazuje na serii książek o nazwie Dary Anioła i śledzimy losy Clary Fray, która nie wiedziała, że jest Nocnym Łowcą do czasu swoich osiemnastych urodzin. Potrzebuje Nocnych Łowców, by przejść tą całą ścieżkę i uratować swoją matkę.
Tak, robię wszystkie moje akrobacje i obcasy. Nie wiem jak to robię, naprawdę nie wiem.
Robię te wszystkie moje skręty, sposoby i chodzenie po małych kamyczkach
Wiesz, dziewczyny, jesteśmy superbohaterami, więc przypuszczam, że możemy zablokować wszystko.
To jest zabawne jak wychodzę gdzieś w nocy i czuję jakby Isabelle była ze mną. Rozglądam się wszędzie, sprawdzam, czy wszystko jest w porządku. Ponieważ myślę, że może w nocy te specjalne moce się ujawnią i może uderzę kogoś w twarz.
Z Isabelle Lightwood czuję, że ona jest wzorem do naśladowania, który dziewczyny mogą szanować. Czuję jakby dziewczyny w tych czasach działają z tymi wszystkimi reality show, są zdezorientowane co do tego co to wzór do naśladowania. Wiesz, czy powinnam walczyć z moimi przyjaciółmi w szkole, by być cool, powinnam być tyranem w szkole. Myślę, że Isabelle pokazuje im, że w tym wszystkim chodzi o siostrzeństwo i moc kobiet.
To niewiarygodne, gdy idziesz i widzisz swoją twarz w centrum handlowym na billboardzie. Pamiętam pierwszy raz, gdy jechałam, rozmawiałam z moją mamą przez telefon i byłam jak ,,o mój Boże właśnie widziałam ten billboard muszę się zatrzymać na sekundę i ocenić sytuację. 
To naprawdę miłe widzieć jak moja siostrzenica była w centrum handlowym i zauważyła mój plakat i podbiegła do niego i zrobiła sobie z nim zdjęcie.
To bardzo miłe, że oni zobaczą jak zaciekła jestem, jeśli chodzi o coś co kocham robić.
Moja mama zadzwoniła do mnie po pierwszym odcinku, ale rozłączyła się. Zaczęłam myśleć co się stało. Oddzwoniła do mnie i powiedziała, że po prostu płacze, że jest szczęśliwa z mojego powodu, spełniasz swoje marzenia. To było miłe.
Fani Shadowhunters, Darów Anioła są, muszę powiedzieć, najlepszymi fanami jakich kiedykolwiek spotkałam. Nie wiem, czy wszyscy o tym wiedzą, ale moja postać, fani zawsze rysowali ją z czerwonymi ustami. W książkach nie było nigdy wspominane, żeby Isabelle miała czerwone usta. Więc jako prezent od Emeraude dla fanów stworzyłam makijaż Isabelle i garderobę bazując na tym czego fani chcieli. I czerwone usta są dla fanów, żeby podziękować im za te wszystkie niesamowite fan arty stworzone przez nich.

Co myślicie o wypowiedzi Em? Wyobrażacie sobie Izzy bez czerwonej szminki, bo ja nie. 
Po obejrzeniu tego wywiadu stwierdziłam, że Emeraude wydaje się naprawdę miłą osobą i cieszę się, że spełnia swoje marzenia, a tym bardziej, że rodzina ją w tym wspiera.

5 komentarzy:

  1. Kocham Emeraude w tej roli <3 Jest najlepszą Izzy jaka mogła się trafić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją <3 Jest taka kochana i zgadzam sie z komentarzem Ms.Veronica, że jest najlepszą Izzy jaka mogła się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć :) Chciałabym się zapytać czy moż znasz muzykę z początku pierwszego odcinka? (nie mówię tu o "intrze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shadowhunters-polska.blogspot.com/2016/01/soundtrack-s01e01.html#more
      Tu jest cały soundtrack z 1 odcinka :)

      Usuń
  4. Emeraude jest fantastyczna uwielbiam ją i ciesze się że to ona gra Izzy jest po prostu idealna do tej roli <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic