środa, 10 lutego 2016

Zdjęcia z 8 odcinka ,,Bad Blood''



Okej, czy tylko u mnie te zdjęcia wywołały tyle emocji? Głównie podekscytowania, ale...kim jest ta dziewczyna i czemu stoi koło Aleca? Przypomina mi trochę Maryse, bo mimo tych blond włosów też wygląda na taką surową. A, w ogóle jak zobaczyłam Maryse to, aż się przestraszyłam, boję się jej.
Dodatkowo zobaczymy Maxa. A Simon chyba w końcu powoli, krok po kroku staje się naszym kochanym wampirkiem, nie mogę się doczekać sceny jak go będą chować i będzie się z ziemi wykopywać XD

3 komentarze:

  1. Hej,
    Czytałam gdzieś, że to jest narzeczona Alexandra :)
    Ciekawe czy Max będzie taki jak w książce?
    Nie wiadomo czy nie zmienią tej sceny, albo czy ją w ogóle nakręcili.
    Pozdrawiam Zizi.

    dior-976.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna to Lydia Branwell której przodkiem jest Henry Branwell z Piekielnych Maszyn.Podobno Maryse chce by wzięła ślub z Alekiem

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam że to Helen... I wgl, zepsuli Maryse, ona tła surowa ale nie aż tak. TO bardziej Robert tak się zachowywał! A Max jest duuużo za mały! Przecież on był straszy. Czy tylko ja uwielbiam serialowego Raphaela? Jest cudny *.*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic