wtorek, 16 lutego 2016

Zdjęcia z odcinka 1x09

Dziś w nocy już szósty odcinek ale my możemy wybiegać ze spekulacjami co do treści jeszcze dalej. Mamy zdjęcia z 9 odc. (Dla mnie mogliby dać te z 12...). Jesteście ciekawi co reżyserzy pozwolili nam ujrzeć już teraz? Zapraszam do rozwinięcia posta. (*z góry przepraszam za komentarze ale przy niektórych foto nie mogłam się powstrzymać*)

      (*Czemu on stoi tak blisko ustawianej narzeczonej?!*)


 (*co się biedaczynce w łapkę stało?*)


 (*Czy tylko mi się wydaje, że on kradnie naszyjnik Clary?!*)




 (*"Cześć jestem Lydia narzeczona Aleca, jestem tu bo jego mama mi kazała, ponieważ musi jakoś zatuszować fakt posiadania geja w rodzinie"-z całym szacunkiem ale to zdjęcie aż samo krzyczy!*)





Jeżeli kochasz Meliriona przygotuj się na poważną dawkę endorfin:







Może wy macie jakieś ciekawe komentarze do tych zdjęć. Czy ktoś z was ma już jakaś wizję tego co będzie się działo?! I gdzie jest Magnus?!
/ BieGGan ChairmanMeoW

3 komentarze:

  1. Znowu brak Clace na zdjęciach :( Tyle niepewności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiona narzeczona? Biedny Alec...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde ten Alec chyba nie rozumie co to iść za głosem serca -,-

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic