sobota, 11 czerwca 2016

Inne Seriale #3

Zapraszam na kolejną dawkę seriali z mojego katalogu:
Tytuł: Glee
Sieć: Fox
Liczba sezonów: 6
Opis: Nauczyciel języka hiszpańskiego, w jednej z amerykańskich szkół średnich, Will Schuester, chcąc przywrócić szkolny Glee Club do dawnej świetności, postanawia zostać jego kierownikiem. Nie spodziewa się tylko przeciwności jakim będzie musiał stawić czoło: od niechęci i sceptycyzmu uczniów, do podłych intryg trenerki szkolnej drużyny cheerleaderek.

Moja opinia: Serial jest świetny, pełen ciekawych postaci, których łączy muzyka i problemy.
Dodatkowo dodam, że w serialu gra Harry Shum Jr., czyli nasz Magnus.

Tytuł: Supergirl
Sieć: CBS (od 2 sezonu The CW)
Liczba sezonów: 2

Opis: Z niszczejącej planety Krypton przybywa na Ziemię Kara Zor-El, aby poznać kuzyna i nauczyć się kontrolować swoje moce.
Moja opinia: Kiedy umieszczałam tu ta produkcję wydawała mi się ciekawa, ale jednak w połowie 1 sezonu postanowiłam zaprzestać jego oglądanie. Serial oglądałam raczej bardziej z nudów. Ma swoje plusy, ale w większości raczej mnie nudzi, łącznie z główną bohaterką. Jednak jeśli są wśród was fani Supermana i kosmitów to może komuś z was ten serial przypadnie do gustu. Dlatego mimo wszystko go tu zostawię.

Tytuł: Pretty Little Liars
Sieć: Freeform
Liczba sezonów: 7

Opis: Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę...
Moja opinia: Jeden z moich ulubionych seriali, który posiada świetny klimat i różnorodnych bohaterów. Najbardziej jednak podoba mi się w nim możliwość tworzenia szalonych teorii i drobne wskazówki jakie dają fanom scenarzyści. Serial uwielbiam, ponieważ od niego zaczęła się moja przygoda z serialami, ale muszę przyznać, że jego poziom spadł i zawiódł mnie pod wieloma względami.

***
I oto seriale na dzisiaj. Oglądacie, któryś z nich? A może któryś z nich was zainteresował?

16 komentarzy:

  1. Od zawsze byłam sceptycznie nastawiona na Pretty Little Liars, ale teraz po twoim opisie zaciekawił mnie i chyba zacznę oglądać...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie trzy, które są tu wymienione.
    W supergirl główną rolę gra aktorka, która była obecna w 4 i 5 sezonie GLEE, tak nawiasem mówiąc ;)

    Powiem wam szczerze, że do Glee powróciłam jakiś czas temu, jak już SH zakończyło swój pierwszy sezon i może to głupie, ale obejrzałam go aż dwa razy :D pod rząd 6 sezonów haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supergirl zaczęłam właśnie oglądać ze względu na Melissę, ale po kilku odcinkach zrezygnowałam.
      Ps. Ja też ostatnio powróciłam do oglądania Glee, ale z braku czasu doszłam do połowy 1 sezonu i na tym stanęło.

      Usuń
    2. Melissa się wyrabia po kilku odcinkach. Naprawdę polecam, przyjemny serial.

      PS. Jej siostra Alex to Lexie Grey z Grey's Anatomy :P

      Usuń
    3. Gra Melissy ki nie przeszkadza, a raczej to jak się rozwija fabuła i kreacja postaci Kary.
      Ale może skuszę się na ten serial jak wejdzie 2 sezon od CW, może będzie lepiej.

      Usuń
    4. ja kiedyś do glee byłam sceptycznie nastawiona ale po pierwszym odcinku zakochałam się w tym serialu i oglądałam go już około 4 razy xD

      Usuń
  4. Uwielbiam Pretty Little Liars <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubóstwiałam ten serial gdzieś do 3 sezonu, teraz moim zdaniem stoczył się w dół

      Usuń
  5. Glee to życie! Sue to moja życiowa guru XD A Kurt to najgenialniejsza postać, przysięgam, no i Klaine <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z nich nie oglądałam,ale może się skuszę...
    I gorąco polecam serial ,,Reign''<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na Glee lub Pretty Little Liars :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic