sobota, 18 czerwca 2016

Nietypowe związki

Cześć! Dziś kolejna odsłona serii "Nietypowe związki". Tym razem mamy połączenia z Pamiętnikami Wampirów. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do rozwinięcia!
Alec & Elena
Elena i Alec byliby naprawdę wspaniałą parą. Jestem ich wielką fanką. Wyobrażam sobie tą opiekuńczość chłopaka względem dziewczyny. Chyba ich najlepszy czas byłby wtedy, gdy Elena jest człowiekiem. Jestem na WIELKIE TAK!

Alec & Damon
Szczerze mówiąc, nie do końca widzę tą parę. Bardziej wyobrażam sobie naszego Aleca z bratem Damona (niestety nie znalazłam filmiku). Jestem na NIE!

Alec & Caroline
Wydaję mi się, że ta para mogłaby istnieć. Nie jestem pewna, czy byłabym ich fanką, ale na pewno pasowaliby do siebie. Jestem na TAK!

Izzy & Damon
Kocham, kocham, kocham! Ta para byłaby świetna. Mam ją przed oczami i jestem pewna, że ten związek znalazłby wielu fanów. Izzy i Damon bardzo do siebie pasują! Jestem na WIELKIE TAK!

Clary & Damon
Cóż... Tutaj też średnio widzę tą parę. Chyba troszkę przypominaliby mi Elenę i Damona. Jestem na NIE!

To tyle. Niestety nie znalazłam innych filmików dotyczących par z obu seriali, a szkoda. Którą z tych par chcielibyście zobaczyć na ekranie? Z jakim serialem kolejna odsłona serii? Czekam na Wasze odpowiedź!

2 komentarze:

Theme by Lydia Land of Grafic