środa, 8 czerwca 2016

PANI NOC – CHALLENGE (DZIEŃ 3)

Dzisiaj jest nowy dzień, co oznacza trzeci dzień ,,Lady Midnight Challenge’’. Uprzedzam też, że mogą pojawić się spoilery. Dobra, bez dłuższych wstępów, zapraszam do rozwinięcia.


 Jeśli chodzi o to pytanie, wahałam się pomiędzy Emmą i Julianem, a pomiędzy Idealnym Diego oraz Cristiną. Ale po chwili namysłu, stwierdziłam, że jeśli mam wybrać parę za którą jestem gotowa oddać życie to Julian i Emma. Uwielbiam to jak się kochają, bez względu na przeszkody. Niestety, jak wynika z końcówki, ich związek wisi na włosku. Mam jednak nadzieję, że autorka zlituje się nad nami, biednymi czytelnikami i znajdzie sposób żeby razem przeskoczyli to szaleństwo z przysięgą parabatai.        
A wy? Kogo shippujecie? Koniecznie napiszcie w komentarzu.

2 komentarze:

  1. moją ulubioną parą też jest Emma i Julian. Martyna mam takie same nadzieje jak ty że uda im się pokonać wszystkie przeszkody i będą ze sobą razem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja shippuje Kierana i Marka <3 Oraz Kita i Ty'a. Mam nadzieję, że będą razem. Emma mnie strasznie wkurwia i moim zdaniem nie zasługuje na Juliana.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic