piątek, 10 czerwca 2016

PANI NOC – CHALLENGE -KONIEC (DZIEŃ 5)

Zapraszam do rozwinięcia. Uprzedzam też, że mogą pojawić się spoilery.
Dla osób niewtajemniczonych  bohater lgbt to osoba homoseksualna, biseksualna, bądź transseksualista.
Na początku zastanawiałam się czy Magnus się liczy, ponieważ miał swoje miejsce w książce. Jednak po dłuższym namyśle, stwierdziłam, że nie będę go zaliczać (tak samo jak Aleca). Dlatego wygrywa drugie (bądź trzecie) miejsce, czyli Mark. Mimo, że denerwuje mnie, że stanowi zagrożenie dla związku Emmy i Juliana, polubiłam go jako postać.
A jaki jest wasz ulubiony lgbt? Napiszcie w komentarzach
Postanowiłam też nie ciągnąć tej serii, ponieważ nie przyjęła się zbyt dobrze. A więc z ostatnim dniem tygodnia szkolnego kończę te wyzwanie (może kiedyś do niego wrócę). 
-Martyna (martbook) 

2 komentarze:

  1. moim ulubionym bohaterem lgbt jest Mark. Martyna mam dokładnie takie same odczucia. Lubię bardzo rozmowy Marka i Cristiny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mark i Kieran, choć nie wiem jak w fearie jest z orientacją. :>

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic