niedziela, 24 lipca 2016

Inne Seriale #4

Zapraszam na kolejną dawkę seriali polecanych przeze mnie. Oto moje propozycje na ten miesiąc:

Tytuł: Dawno, dawno temu (Once Upon A Time)
Sieć: Freeform
Liczba sezonów: 5
Opis: Na bohaterów bajek dla dzieci zostaje rzucona klątwa. Przeniesieni do miasteczka Storybrook prowadzą normalne życie nie pamiętając tego kim są. Uratować ich może tylko córka Śnieżki - Emma.

Moja ocena: Bajki, które na pewno każdy z nas zna przedstawione w unikalny i bardzo ciekawy sposób. Wiele rozszerzonych wątków, także relacje między bohaterami stają się wręcz zawiłe. Jednak na brak akcji nie można narzekać.

Tytuł: Eye Candy
Sieć: MTV
Liczba sezonów: 1 (anulowany)

Opis: Lindy Sampson (Victoria Justice) jest uzdolnioną informatyczką, która za namową przyjaciółki zaczyna randkować przez Internet. Wkrótce dziewczyna podejrzewa, że jeden z jej zalotników może być psychopatą. Gdy dochodzi do serii brutalnych morderstw, wszystkie ślady prowadzą do chłopaka, z którym randkowała Lindy. Dziewczyna wraz z uzdolnionym zespołem hakerów stara się poznać tożsamość zabójcy.

Moja opinia: Jeden z tych seriali z których anulowaniem nadal nie potrafię się pogodzić. Serial był mroczny, wręcz z pogranicza horroru i kryminału ze świetnymi postaciami i fabułą.

Tytuł: The Lying Game
Sieć: Freeform
Liczba sezonów: 2 (anulowany)

Opis:  Serial opowiada o dwóch siostrach bliźniaczkach, Sutton i Emmie, które zostały rozdzielone przy porodzie. Jedna żyje wychowywana przez bogatych rodziców, druga mieszka z przyrodnim bratem w rodzinie zastępczej. Dziewczyny odnajdują się i próbują odszukać swoją biologiczną matkę. Nie jest to jednak proste, ponieważ siostry nie chcą ujawnić swojego pokrewieństwa do czasu wyjaśnienia sprawy. Sutton udaje się w poszukiwaniu matki, podczas gdy Emma zajmuje jej miejsce. Niestety nie zdaje sobie sprawy jak skomplikowane jest życie jej siostry i ile trudności sprawi jej zastąpienie Sutton.

Moja opinia: Kolejny anulowany serial z wielkim potencjałem. Serial tajemniczy z bardzo ciekawymi i barwnymi postaciami. Niestety, gdy akcja w końcu ruszyła postanowili wstrzymać jego produkcję, a bardzo szkoda.

***

Oglądacie któryś z tych seriali? A może któryś z nich wam się spodobał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic