sobota, 26 listopada 2016

Ciekawostki o obsadzie #3: Emeraude Toubia

Witajcie,
Długo nie było tej serii, za co bardzo przepraszam, ale jak już pisałam, nie miałam dużo czasu, a ta seria jest  czasochłonna. Dzisiaj weźmiemy pod lupę naszą kochaną Emeraude, grającą Izzy. Jeżeli o mnie chodzi, jestem zdania, że jest ona jedną z najładniejszych aktorek (wraz z Kat). Zapraszam do rozwinięcia.
PS. Następne ciekawostki będą o Alberto.
1.Urodziła się  1 marca 1989r. w Kanadzie.
2.Ma 1,64m wzrostu.
3.Pierwszy raz pojawiła się na ekranie w wieku 10 lat.
4.Jej mama  wywodzi się z Meksyku, a tata jest Libańczykiem,  więc co za tym idzie, płynnie mówi po hiszpańsku.
5.Łącznie wystąpiła w 5. Produkcjach.
6.Emeraude wielokrotnie wygrała tytuł miss m.in. ,,Miss Południowego Teksasu’’ oraz ,,Miss Ameryki’’.
7.Jej ulubione święto to Walentynki, a co za tym idzie, wierzy w prawdziwą miłość
8. Do jej idolów (artystycznych) należą m.in. Shakira, Paulina Rubio oraz Whitney Houston
9.Dostała swoją pierwszą pracę w wieku 16 lat, jako smoothie girl (wydaje mi się, że to coś w stylu barmanki) na siłowni. Potem przeniosła się do pracy w handlu detalicznym.
10.Jej wymarzoną rolą jest zagranie księżniczki Disneya.
11. Brała udział w konkursach piękności od 15 roku życia.
12. Chciałaby umieć śpiewać.

I tak doszliśmy do końca. Mam nadzieję, że przynajmniej jeden fakt was zainteresował, a jeśli tak, koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic