wtorek, 15 listopada 2016

Nowy zwiastun 2 sezonu #Malec

Jak widzicie ostatnio posty na blogu to głównie zwiastun, zwiastun, a potem co? Zaskoczenie, zwiastun! Trochę się już gubię w tych trailerach, jest ich zdecydowanie za dużo. Jeden, dwa spoko, ale który to już? Piąty. Tak, czy siak mamy tu coś bardziej dla fanów Maleca jak i samego Aleka (ostrzegam będzie smutno)

ICH MIŁOŚĆ ZŁAMAŁA WSZYSTKIE ZASADY
Magnus: 
Mógłbym zrobić dla ciebie wszystko, ale nie będę ryzykować twojego życia.
TEGO STYCZNIA
ŻADNE WIĘZY NIE SĄ SEKRETEM
Alec:
Jace zniknął. Wiem, że ma kłopoty i nic nie mogę z tym zrobić.
Magnus:
Nie odpychaj mnie.
MIŁOŚĆ
Alec:
Muszę znaleźć mojego brata, nie mam innego wyboru.
ZAGUBIONY
Alec:
Czego chcesz ode mnie?!
Magnus:
W tym momencie? Nic.

Okej to promo jest mega smutne. Kompletnie zapomniałam o tym jak z całą tą sytuacją (odejście Jace'a) poradzi sobie Alec. I jak widzimy będzie mu ciężko. Ale chyba nie trudno mu się dziwić, są parabatai. Ale dziwne było patrzeć na wściekłego Aleka. Nawet, gdy w pierwszym sezonie zdarzało mu się denerwować to zawsze starał się zachować stoicki spokój, a tu ewidentnie widać, że ta sytuacja go przytłacza. Co doprowadza nas do problemów w związku Maleca. Oby to było chwilowe.

***

Uważacie, że taka ilość zapowiedzi jest dobra? Jesteście pozytywnie nastawieni do nowego sezonu?

10 komentarzy:

  1. Jak zobaczylam ten zwiastun to mi serduszko pękło. Tak własnie, Malec moim życiem! Dla mnie ten serial mógłby być zatytuowany: Malec ;3
    Z info krążących po necie wyczytałam, że odc 6, 7 i chyba 8 to bd duuuużo Maleca i jeden z tych odc bedzie smutny.
    Więc już chyba wiem co autor tych słów miał na myśli! ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym to ja nie wiedziałam. W weekend będę musiała przeszukać internet w poszukiwaniu tych informacji. Nie pamiętasz może co to była za strona?
      I faktycznie serial mógłby się nazywać #MalecShow

      Usuń
    2. Chyba na Facebooku czytałam ;) poszukam i dam znać jak znajdę ;)

      Usuń
    3. haha ! mam tu o tym 6 i 7 odc post ;)
      ale nie mg znaleźć o tym smutnym odcinku ;/

      https://www.facebook.com/shadowhuntersseriespoland/posts/2006519022907774:0

      Usuń
    4. A poza tym (tak to znowu ja Xd) jest już tyle zwiastunów, że powoli dodaje dwa do dwóch i już mam połączone pewne sytuacje... I co mnie zaskoczy w tym sezonie, kiedy wszystko przewidzę? ;D

      Usuń
    5. Ta, do 2 stycznia to ja skleję z tego własny sezon. Powinni trochę się wstrzymać, bo do stycznia wszyscy będą już tym tak przesyceni, że nie będzie im się chciało oglądać

      Usuń
  2. Jestem pozytywnie nakręcona na 2 sezon, ale tak jak ty, trochę się już gubię w tych wszystkich trailerach. Co za dużo, to... Bezwładna papka w głowach fanów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mega zaciesz na widok Maleca <3 Tak trudno czekac az do stycznia :( Szkoda ze pierwszy odcinek nie bedzie szybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dylemat, z jednej strony chcę już styczeń, a z drugiej strony tak bardzo nie chcę.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic