piątek, 18 listopada 2016

Nowy zwiastun 2. sezonu

Hej,
nie będę się rozpisywać, ponieważ zaraz idę do szkoły, a co się z tym równa, konkurs z historii (trzymajcie kciuki). Czułam jednak wewnętrzny przymus by przetłumaczyć ten zwiastun, więc zapraszam do oglądania.

Tłumaczenie:
Maryse: Clave ogłosiło stan przeciwawaryjny.
Clary: Musisz znaleźć Jace'a, zanim Valentine go zabiję.
Alec: Mój brat wciąż jest zaginiony. To wszystko twoja wina.
PRAWDA/ZAUFANIE
Valentine: Uczyniłem cię  silniejszym, szybszym niż jakikolwiek śmiertelny Nocny Łowca, ponieważ kocham cię, synu.
KŁAMSTWA
Jocelyn: Twój brat nie jest tym za kogo go masz.
Jace: Nic o mnie nie wiesz.
W CIENIU
Clary: Jace! Nie!
Valentine: To mój chłopczyk.
Clary: Zrobiłeś.
-Martyna (martbook)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic