poniedziałek, 28 listopada 2016

Udział Sebastiana w 2 sezonie potwierdzony!

Hej! Mam świetne wieści dla fanów Sebastiana. Todd Slavkin potwierdził na swoim Twitterze, że jego postać pojawi się w drugiej części 2 sezonu.
Czy Sebastian zostanie przedstawiony w 2 sezonie?
Todd Slavkin: Sebastian zostanie przedstawiony w 2b. Casting trwa. Zobaczyłem kilka niesamowitych 

Już wcześniej zapowiadałam, że istnieje możliwość zobaczenia tej postaci w nadchodzącym sezonie. Teraz jednak mamy pewność i wiemy, że casting trwa. 

Do osób, które nie czytały książek: najważniejsze co musicie wiedzieć to, że Sebastian narobi sporo szkód i zamieszania. 

***

Dajcie znać, czy chcecie, żebym zrobiła oddzielną notkę w której opisałabym postać Sebastiana i jego historię. 

4 komentarze:

  1. Tak :) opisz postać Sebastiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za :) Chętnie poczytam o Sebastianie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa prawie sie ze szczęścia popłakałam przez te wiadomosc:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj notkę, bo na pierwszą część książki musze czekać do lutego w bibliotece

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic