czwartek, 22 grudnia 2016

Podróż postaci w trakcie 2 sezonu

2 sezon zbliża się wielkimi krokami. Zostało zaledwie dziesięć dni. Tymczasem został wypuszczony filmik z kilkoma scenami z nadchodzącego sezonu z małym dodatkiem w formie komentarzy od obsady. Długie tłumaczenie tego otoż filmiku możecie znaleźć w rozwinięciu!

KONIEC POPRZEDNIEGO SEZONU
Valentine: 
Ślubujcie mi swoją lojalność!
Razem możemy pozbyć się demonów z naszego świata!
Jesteście nową rasą Nocnych Łowców!
Dominic: 
Zaczynamy sezon 2 w momencie zakończenia 1. Więc nie ma przeskoku.
Dalej mamy Valentine'a, który dalej jest zagrożeniem i nadal tworzy armię.
JACE
Katherine:
Jace nadal mierzy się z wiadomością, że Valenitne jest jego ojcem.
Dominic:
Więc, jest w pewnym sensie zagubiony w obecnej sytuacji...
Nie wie Kim jest. Musi wybrać dobrą, albo złą stronę.
CLARY
Clary:
Mamo.
Katherine:
Widzimy Clary, która odzyskała swoją mamę...
Jocelyn:
Moja słodka dziewczynka.
Clary:
Nie sądziłam, że cię jeszcze zobaczę.
Katherine:
...co jest piękne, ale to zamienia się w coś w stylu dwusiecznego miecza (?).
Clary bardzo wydoroślała.
Zmieniła się, jest dojrzała, ale jej matka dalej widzi ją jako małą dziewczynkę.
Clary:
Mamo, otwórz drzwi!
SIMON
Alberto:
Pod koniec poprzedniego sezonu zobaczyliśmy Simona, który w pewnym sensie stracił miejsce, w którym w końcu się odnalazł.
Raphael:
Simon nas zdradził. 
Alberto:
Dopiero przyłączył się do wampirów, a potem zniknął.
Raphael:
Zabić ich!
Alberto:
Próbuje odnaleźć siebie i miejsce gdzie może być.
Jocelyn:
Co tu robisz?
Jesteś wampirem.
MAGNUS I ALEC
Harry:
Jeśli chodzi o Magnusa i Aleka będziemy mogli zobaczyć rozwój ich związku.
Alec:
Magnus...nie będę przepraszać.
Matthew:
Ta, będą mieć swoją pierwszą randkę.
Harry:
Jest zaufanie, są pytania i jest ta iskra.
Magnus:
Jest taka sprawa. 
Zawsze będziemy stawać przed wyzwaniami.
Więc, kiedy wszystko zaczyna szaleć nie odpychaj mnie.
IZZY
Emeraude:
Normalnie widzimy Izzy jako bardzo silną i potężną i przyjdzie taki moment w 2 sezonie kiedy będzie bardzo wrażliwa.
Isabelle:
Nie słucham.
Dawaj, usuń mi runy. Nie pozwolimy ci tego zrobić.
LUKE
Luke:
Przepraszam, chciałem tylko sprawdzić, czy wszystko jest okej.
Jocelyn:
Luke.
Luke:
Wszystko w porządku?
Isaiah:
Rola Luke'a jako przywódcy stada...
Luke:
Hodge Starweater, złapcie go!
Isaiah:
...a także jako ,,ojca'' Clary.
Clary:
Simo tu jest?
Luke:
Tak, dam ci znać co znalazłem.
Clary:
Dzięki.
Isaiah:
Zobaczycie jego rozwój o wiele bardziej w sezonie 2.
Harry:
W sezonie 2 mamy dziesiątki świetnych postaci, które wchodzą, lub wychodzą.
Katherine:
Przedstawimy trochę więcej Darów Anioła.
Dominic:
Jest kilka naprawdę szokujących rzeczy.
Harry:
Będzie dużo zwrotów akcji.
Alec:
Czego ode mnie chcesz?!
Harry:
Sprawimy, że wszyscy będą skoncentrowani i gotowi na cokolwiek co ma się wydarzyć.

Ekscytujecie się na ten sezon tak jak ja? Nie mogę się doczekać sceny spotkania Jocelyn z Simonem. Już na zwiastunie strasznie mi było w niej Simona, teraz z chęcią zobaczę całą tą scenę. Postaram się przed premierą dodać jeszcze jakiś post podsumowujący 1 sezon, ale nie obiecuje. Niestety zawaliłam ten semestr i mam dwa zagrożenia (za długo, by opowiadać o przyczynach), więc ciężko u mnie z możliwością pisania notek. Przez całe święta będę się uczyć, a rodzice czyhają na mnie i, aż boję się wyciągnąć laptopa. Ale w sylwestra postaram się to zrobić jak ich nie będzie XDD

***

Na co najbardziej czekacie w 2 sezonie? Co was najbardziej zaciekawiło w filmiku?

1 komentarz:

Theme by Lydia Land of Grafic