czwartek, 29 grudnia 2016

Witajcie, Nocni Łowcy!

Cześć!
Nazywam się Marysia i jestem nową redaktorką na blogu. Będę funkcjonowała tutaj pod nickiem Mary :) Jeśli chcecie się więcej o mnie dowiedzieć i poznać moje plany zapraszam do rozwinięcia.


Mam mnóstwo zainteresowań. Do takich, bez których nie mogę sobie wyobrazić życia jest czytanie książek w rozległej tematyce popijając ciepłe kakao, oglądanie przeróżnych produkcji, słuchanie muzyki, fotografowanie dosłownie wszystkiego, gotowanie dań, które zawsze wychodzą mi po swojemu i uprawianie rekreacyjnie sportów. Jestem osobą towarzyską, dlatego z wielką chęcią wolny czas spędzam z przyjaciółmi. Mam mnóstwo planów i marzeń, które staram się realizować. Jestem ambitna, dążę do swoich celów. Mam duże poczucie humoru, potrafię śmiać się ze wszystkiego. W przyszłości chciałabym zostać lekarzem lub dentystą.


Serial zaczęłam oglądać, dzięki znajomej, która również zachęciła mnie do czytania książek, na których podstawie powstał serial. Zawsze się przywiązuje do postaci danej produkcji/książki, dlatego oglądam wiele serialów, gdyż mogę oglądać ich przygody dłużej :D
Do moich ulubionych seriali należą Pretty Little Liars, Plotkara, Scream Queens, Dr House i oczywiście Shadowhunters.


Ostatni temat jaki chciałabym poruszyć w tym poście to tematyka moich postów. 
Będę tak na prawdę pisać o wszystkim - wszelkich newsach, ciekawostkach, przemyśleniach, wrażeniach, teoriach. Zastanowię się też nad jakimiś ciekawymi seriami, mam już pewien pomysł. Biorę pod uwagę też zaczęcie pisanie czegoś o serii książek, nie tylko o serialu. 


Jeśli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem. Napiszcie też, jakie posty chcielibyście, abym pisała.

2 komentarze:

  1. Hey, hi, hello! Szczerze, to nie wiem o jakiej tematyce posty chciałabym przeczytać, więc czekam aż mnie zaskoczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic