piątek, 16 grudnia 2016

Zwiastun 2 sezonu ,,Parabatai''

Porządnie przyswoiliście sobie nową czołówkę? W takim razie czas na ciąg dalszy nowych informacji. Pojawił się nowy zwiastun poświęcony tym razem jednemu konkretnemu wątkowi, a konkretnie relacji Parabatai. Zapraszam!

Tłumaczenie w rozwinięciu:

Jace:
Nie ma takiej ludzkiej więzi, którą dałoby się przyrównać do tego co łączy mnie i Aleka.
PARABATAI
Jace:
Jesteśmy ze sobą związani
Związani, żeby walczyć razem
By bronić siebie nawzajem
Jeśli któryś z nas, by umarł, część tego drugiego umrze wraz z nim.
Alec:
Nawet nie znasz tej dziewczyny
Czemu jej ufasz?
Clary:
Jedyne na czym mi zależy to znalezienie mojej matki.
Proszę pomóż mi ją odnaleźć.
Alec:
Jesteś tak zaślepiony uczuciem do Clary, że przestałeś nas widzieć.
Jace:
Nie zaczynaj ze mną znowu, Alec.
Alec:
Posłuchaj mnie przez sekundę!
Jace:
Alec dość!
Zrób to! Zrób to!
Nie chcę być żywy, gdy jesteśmy po różnych stronach
Stop!
Valentine:
Walcz ze mną i patrz jak twoi przyjaciele umierają.
Jace:
Cofnąć się! Cofnąć się! Alec mówię serio!
Alec:
Jace!
Victor:
Jace Wayland zdradził Clave.
Alec:
Jace nie jest zdrajcą.
Victor:
Valentine, Jace i Kielich zaginęli.
Policz sobie.
Isabelle:
Statek nie mógł odpłynąć daleko.
Alec:
Cokolwiek?
Magnus:
Przepraszam
Alec:
Musi coś być.
Magnus:
Nie widzę go!
Nie odpychaj mnie.
Alec:
Czego ode mnie chcesz?!
Wiem, że jest tam gdzieś i jest w kłopotach i nie mogę nic z tym zrobić!
Maryse:
Musisz zapomnieć o Jasie.
Jace nie jest twoim bratem, nie jest twoją rodzinom.
Alec:
Jest mi bliższy niż rodzina. Jest moim Parabatai.
Potrzebuje mnie Iz.
I nie mogę...nie mogę żyć bez niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic