niedziela, 25 grudnia 2016

Zwiastun drugiego sezonu - ,,Nie puść mnie''

Pojawił się nowy zwiastun nowego sezonu, więc nie pozostaje mi nic innego jak dodać go na naszego bloga wraz z tłumaczeniem, które tradycyjnie znajduję się w rozwinięciu.
Tłumaczenie:
W CIENIU TEGO ŚWIATA
ISTNIEJE INNY
Jace: Wszystkie legendy są prawdziwe.
GDZIE DOBRO I ZŁO PROWADZI WOJNĘ
Jace: Nocni Łowcy chronią świat ludzi.
Magnus: Zawsze będzie wojna.
Clary: Razem ich pokonamy.
Jace: Tylko mnie nie puść.

I jak? Mnie osobiście podoba się zwiastun, jednakże zaczyna robić się irytujące to, że jest tak dużo zwiastunów, a w każdym prawie to samo. Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzu.
-Martyna (martbook)





2 komentarze:

  1. Cóż... Jedyne co wyniosłam z tego zwiastunu, to dwie nowe sceny i fajna piosenka. Mam już mętlik w głowie od natłoku zwiastunów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za dużo, ale sceny można spokojnie ogarnąć 😉 Tylko tydzień 😁

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic