czwartek, 5 stycznia 2017

Sneak Peek #4

Nie mam pojęcia, dlaczego tak dużo fragmentów wydają, ale jeśli tak dalej pójdzie, skleimy razem cały odcinek! Jak zawsze, tłumaczenie w rozwinięciu.

Tłumaczenie:
Jocelyn: Clary, zatrzymaj się!
Clary: Co jest z tobą nie tak? Prawie sprowadziliśmy go z powrotem. 
Jocelyn: Nie rozumiesz...
Clary: Masz rację, nie rozumiem. Nie rozumiem dlaczego chciałaś zabić mojego brata. 
Jocelyn: Ponieważ twój brat nie jest tym, za kogo go masz. Kochanie, wciąż jest wiele rzeczy, których nie wiesz.
Clary: Oh, a czyja to wina? Wszyscy mówią, że Valentine jest potworem, ale ty, próbowałaś zabić swojego własnego syna! 
Simon: Hej, może powinniśmy wziąć głęboki oddech i się uspokoić? 
Jocelyn: Simon. Proszę, daj nam trochę przestrzeni. 
Simon: Oczywiście, pani F.
Clary: Nie, nie, nigdzie nie pójdziesz. Jesteś jedyną osobą której mogę teraz ufać. 
Jocelyn: Chcę żebyś widziała, że ja też jestem tutaj ofiarą. Wszyscy jesteśmy. Kiedy byłam w ciąży z twoim bratem, Valentine podał mi narkotyk. Eksperymentował na dziecku. 
Clary: Co?
Jocelyn: Wstrzyknął Jonathan'owi krew demona. 
Clary: Dlaczego miałby to zrobić?
Jocelyn: Jest chory. Myślał, że krew demona uczyni jego nienarodzone dziecko silne. I uczyniło. Ale także uczyniło go...złym. 
-Martyna (martbook)

2 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać kolejnego odcinka! Czy wiecie może czy 2 sezon tez ma mieć 13 odcinków a może więcej? ;) ;) ja tam nie mam nic przeciwko większej liczby odcinków ;) ;) :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic