sobota, 5 sierpnia 2017

2x19 Sneak Peek #3

Zapraszam na ostatni już Sneak Peek odcinka 19.
Tłumaczenie w rozwinięciu!
Isabelle:
Nie powinieneś budzić każdego wampira w mieście, by rozpocząć polowania?
Raphael:
Napisałem, by zaczęli rozprzestrzeniać słowo.
Przeszukamy każdy kanał ściekowy, tunel i ciemny zaułek jaki będziemy w stanie.
Zanim wzejdzie słońce.
To najlepsze co jesteśmy w stanie zrobić.
Chciałbym do nich dołączyć, ale Magnus trochę mnie popędza.
Isabelle:
Tak. Byłam zdziwiona, że tak cię zostawił.
Raphael:
Ma teraz większe zmartwienia.
Ostatnio wiele przeszedł.
My wszyscy.
Naprawdę mi przykro za wszystko.
Nasze światy występujące przeciwko sobie. Nie tak wyobrażałem sobie, że nasze życia się ponownie skrzyżują.
Isabelle:
Jak to sobie wyobrażałeś?
Raphael:
Popełniłem błąd, Isabelle.
I cokolwiek jest między nami, nie chodzi jedynie o łaknienie wzajemnej krwi.
Isabelle:
Wiem.
Wiem.
Raphael:
Więc... Jeśli z bycia na krawędzi wojny wynika coś dobrego to jest to możliwość stania przed tobą.
Isabelle:
Naprawdę myślisz, że dojdzie do wojny?
Raphael:
Jeśli Podziemie nadal będzie odmawiać współpracy z Clave może dojść do złamania Porozumień

***
Jak narazie to mój ulubiony Sneak Peek w ogóle. Strasznie emocjonalna scena.
Nienawidzę twórców serialu za stworzenie tej pary. Teraz jednocześnie shipuje Izzy z Simonem i Raphaelem.

5 komentarzy:

  1. Jakoś wydaje mi się, że to bardziej uzależnienie niż miłość

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Rizzy i mam nadzieje, że przynajmniej w serialu Raphael będzie miał swój happy end.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham tworców za Rizzy ❤ Simon nie jest godzien Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  4. W serialu zdecydowanie wolę Rizzy. :3 Simona naprawdę nie znoszę i nie zmieni tego nawet Isabelle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nie lubiłam książkowego Raphaela ale ten z serialu jest ekstra i też woel Rizzy od Sizzy
    A Simon to zawsze mnie denerwował

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic