środa, 9 sierpnia 2017

Katherine w nowej sesji

Hej! W przerwie pomiędzy odcinkami znalazłam dla was nową sesję Kat dla magazynu Popular TV.
Przy okazji, jeśli nie interesuje was temat postu przewińcie na sam dół, bo pojawia się tam krótka informacja i pytanie do was.
Po więcej zapraszam do rozwinięcia!









Co myślicie o tej sesji? Moim zdaniem Kat wypadła w niej zjawiskowo. Najbardziej podoba mi się zdjęcie 1 i przedostatnie. Trochę to drugie mi się nie podoba, ale ogólnie uważam, że bardzo udana sesja.

***
Wypunktowanie pojawi się dziś wieczorem, albo jutro rano, bo wystąpiły pewne komplikacje i muszę wychodzić z domu do babci, potem na trening i tak cały dzień zleci. Ale przy okazji mam do was pytanie. W ostatnim odcinku pojawiła się postać Catariny Loss. Chcecie, żebym zrobiła jakieś podsumowanie postaci według książek? Tak w skrócie napisać kim ona jest i jak została przedstawiona w serii.

5 komentarzy:

  1. Kat wyszła ślicznie <3 w sumie z chęcią sobie przypomnę jak to było z postaciami w książkach ;D
    I szkoda, że Catarina nie jest niebieska ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podsumowaniem też jestem na tak. A Catarina nie musi być niebieska, przecież nie wszystko jest tak, jak w książkach ;)
      Moim zdaniem fajna jest ta Catarina. Tylko tej Madzie nie lubię za bardzo XD

      Usuń
    2. Catarina nie była bez przerwy niebieska ;)
      może jeszcze będzie.

      Usuń
  2. Podsumowanie z checia bym przeczytala. A sesja Kat wyszla fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sessi Kat wyszła olśniewająco. Jak dla mnie dwa najlepsze zdjęcia to 3 i 5.
    Podsumowanie może być bardzo ciekawym pomysłem i chętnie bym je przeczytał

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic