wtorek, 27 lutego 2018

3x01 Sneak Peek #1

Łał, jak ten czas szybko zleciał. Do premiery sezonu zostały ponad dwa tygodnie, a do tego pojawił się pierwszy Sneak Peek, który może trochę zaspokoić naszą ciekawość. Zainteresowani tym co prezentuje dla nas nadchodzący sezon? Zapraszam do oglądania!
Tłumaczenie znajdziecie w rozwinięciu!

Clary:
Stoję przed moimi kolegami Nocnymi Łowcami,
by otrzymać runę Anioła.
Przyjmuję ten znak, aby go uczcić, by sprowadzić jego światło do mnie,
by dołączyć do szeregów Nocnych Łowców, obrońców pokoju.
Imogen:
Ta Runa Anioła jest bardzo zasłużona i bardzo opóźniona.
Nie jesteś już trenującym się Nocnym Łowcą.
Pokonałaś naszego największego wroga.
Valentine może i użył Darów Anioła, by sprowadzić Anioła Razjela, ale ty powstrzymałaś spełnienie się jego życzenia.
Clarisso Fairchild, niech twój heroizm będzie świecącym przykładem dla Nocnych Łowców na całym świecie.
Gratulacje.

***
Właściwie za wiele nowego nie zobaczyliśmy, bo tą scenę już w kawałkach dostaliśmy w zwiastunie. Chociaż przyznam, że ogólnie wygląda dobrze. Choć cały czas czekałam z nadzieją na jakąś interakcję między postaciami i teraz czuję lekki niedosyt.
Ale przeczuwam, że w najbliższym czasie pojawi się kolejny Sneak Peek, w końcu wiadomo jak to z nimi jest jak się już rozpędzą.

9 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że ktoś mnie wyprzedzi z postem xDD
    W sumie dobrze, nienawidzę angielskiego.

    Ah, te dumne spojrzenie Jace'a. Chociaż już wiemy, dlaczego w 1 zwiastunie byli w gajerkach. Obstawiałam pogrzeb Valentina xdd

    Widzę, że Clary się zafarbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja uwielbiam angielski. Teraz akurat mam psychologię po angielsku, więc takie tłumaczenie to dla mnie pikuś.
      Nie wiem czemu, ale patrząc na włosy Clary przypomina mi się 1 sezon. W 2 sezonie miała taką fajną fryzurę, a tu wygląda jakby wróciła do starego obcięcia, oby to była tylko kwestia ,,chwilowego uczesania'', czy czegoś tam.

      Usuń
    2. Zgadzam się co do fryzury. Być może to tylko kwestia tak jasnego światła, ale też przypomniał mi się pierwszy sezon. W drugim miała ciemniejsze co wyglądało świetnie

      Usuń
    3. Noo, te ciemniejsze lepiej wyglądają

      Usuń
  2. Alec <3
    Popatrzcie, jak on zajebiście wygląda (w sumie, zawsze zajebiście wygląda, ale mniejsza XD).
    No wiem, ceremonia Clary i w ogóle, a ja się zachwycam Alekiem w tle XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zwiastun niestety bardzo pobudza ciekawość.Trudno czekać czas się dłuży.Opatulcie się na zimną noc.XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde zawsze się spóźnię z tymi zapowiedzimi XD że też zauważyłem dopiero teraz to no.
    Ale ogólnie ceremonia wygląda bardzo fajnie i już się nie mogę doczekać.
    I te spojrzenia Izzy i Jace'a przepełnione dumą i szczęściem,a Alec jak zawsze na wszystko obojętny 😂😂😂 (Tylko mnie nie zjedzcie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alec nadal nie przepada za Clary, co mu się dziwisz XDD
      Poza tym, wie, że ona i Jace coś przed nim ukrywają i nie chcą powiedzieć (śmierć, powrót do życia Jace'a i sprawa z runą parabatai)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic