środa, 28 lutego 2018

Nowe zdjęcia aktorów! +zdjęcia z ceremonii Clary

Coś czuję, że jeszcze trochę spojlerów niedługo dostaniemy.
Niedawno w internecie pojawił się nowy kadr Clace i Sneak Peek.
Ten kto jeszcze nie widział Posta podsumowującego 3 sezon
zapraszam do klikania w link. Doszłam do wniosku, że nie będę robić drugiego posta, tylko na bieżąco dodawać do niego wszystkie linki i Was informować. Najwyżej dzień, czy dwa przed premierą, podrzucę Wam link do niego, tak dla przypomnienia.

Zapraszam do oglądania zdjęć! Rozwiń! :)


Isaiah:
  


Kathrine:
 
 


Jade:
 


Lola:
 
Nie, nie. Królowa nie oszalała, zdjęcia z The 100



Dominic: 
Zdjęcia z grudniowej imprezy.




Instastory aktorów:










Pozostałe:


Piękne! *.*






Zdjęcia z ceremonii Clary:






















***
Co myślicie?
Blogger się zbuntował i napisy są w złych miejscach c;

5 komentarzy:

  1. Wow ile fotek :) Nie spodziewałam się, że w serialu będzie scena z ceremonii Clary, ale spoko zobaczymy jak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłam do wniosku, że nie będę co parę dni dodawać zdjęć, tylko jak zbiorę więcej to będę je 1 w tygodniu dodawać. Był taki spam w postach, co chwile zdjęcia, zdjęcia (odzewu brak) że się wkurzyłam i zaczęłam po woli edytować starsze moje posty ze zdjęciami i łaczyć w jedno. Wam też pewnie będzie tak wygodniej.

      Usuń
    2. Zdecydowanie takie posty będą lepsze :)

      Usuń
  2. Fajne foty te z ceremonii widać że dopracowali scenografie na razie ciekawie się zapowiada.Ciekawe czym zaskoczą fanów książek DA do których należę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia z ceremonii to wszystkie z trailera, ale spoko są ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic