piątek, 2 lutego 2018

Ostanie zdjęcia aktorów!

Hejka!
Nie ma za wiele zdjęć i trochę zwlekałam z ich dodaniem, więc wybaczcie. Ciekawi?
Zapraszam do rozwinięcia!




Zaczytany Alberto ;D
Jest i Chai! Razem z Dominic'em.




Jest i Więzień Labiryntu. Co myślicie o Kat w blond włosach?
 Moim zdaniem, nie bardzo jej pasują.
Alisha:





Sesja Kat:





Sesja Eme:




Sesja obsady:




Kadry:




Jak Wam się podobają zdjęcia? Niestety ostatnio nie miałam czasu na żadne pożądane posty. Piszcie, co myślicie! *.*

6 komentarzy:

  1. Te blond włosy Kat wyglądają tak sztucznie jak u lalki Barbie. Jednak to może kwestia zdjęcia bo w poprzedniej części jej blond włosy nie wyglądały źle. Filmu jeszcze nie oglądałam więc nie wiem jak tam wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Will to na prawdę dobry fotograf. Zarówno zdjęcia, które robi Kat jak i inne z jego instagrama naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Kat w blond włosach wygląda nie za ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie znaczy że nie ładnie

      Usuń
    2. Fakt nie jest źle ale mam nadzieję, że w filmie ujarzmili ten puch na włosach bo w delikatnych falach jak w Shadowhunters czy w całkiem prostych wygląda ślicznie. Filmu jeszcze nie oglądałam, mam nadzieję że na dniach to się zmieni :D

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic