czwartek, 15 marca 2018

Nowe zdjęcia!

Hejka!
Tak, nudziłam się i zaczęłam bawić photoshop'em, stąd tyle obrazków xdd Mam dziś dla Was zdjęcia aktorów z ostatniego tygodnia, jest ich około... czterdzieści? Coś w tym stylu, więc jest co oglądać.

Zapraszam do rozwinięcia!











































****
Co myślicie? Zdjęcia są trochę nieposortowane, no ale trudno. Które zdjęcie/sesja najbardziej rzuciła Wam się w oczy? Może nic Wam się jakoś szczególnie nie spodobało? Czekam na komentarze! :)

6 komentarzy:

  1. Najfajniejsze to z Lightwoodami - Alekiem, Izzy i Maryse (siódme od dołu XD).

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz Photoshopa?! Serio? Właśnie myślałam nad tym, żeby sobie go pobrać, ale jest cholernie drogi, a wersja testowa jest tylko na 30 dni (więc na chuj mi wersja testowa XD). Dlatego właśnie szukam innego programu do obróbki zdjęć, najlepiej darmowego, i na razie nie mogę się na żaden zdecydować XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie są czasami kody do tego, że wyłączasz neta i wpisujesz, to można mieć za darmo xdd
      Jednak ja się słabo orientuje w nim (nie mam cierpaliwo ściany czasami xdd) i korzystam z podróbekę ps albo gimpa xd Kiedyś bawiłam się PicsArtem, a obrazki do ciekawostek robiłam w Canvie, bo jest fajna wersja na telefon xd

      Usuń
  3. To zdjęcie Kate i mural skrzydeł naprawdę ekstra .Bardzo fajne
    podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się rzuciło w oczy czwarte od góry zdjęcie... Czyżby Clace w końcu ruszyło pełną parą?😏

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic