środa, 14 marca 2018

Stylizacje 1 sezonu: Simon Lewis

Simon przeszedł dość długą drogę i zdecydowanie widać to w jego stylizacjach. Od nieśmiałego muzyka, aż po wampira. Chcecie zobaczyć jak zmienił się jego styl na przestrzeni 1 sezonu i jak oceniam każdą z nich? W takim razie zapraszam!
Więcej w rozwinięciu!


Wstępnie:
Zanim zaczniecie czytać spójrzcie sobie na pierwszą stylizację, a potem na ostatnią. Wtedy faktycznie dostrzeżecie tą ogromną zmianę jaką przeszedł Simon. Myślę, że pod względem wyglądu to on przeszedł największą ewolucję. Jego stylizacje w 1 sezonie były super, także wyjątkowo możecie oczekiwać ode mnie z grubsza pozytywnych opinii. A ponieważ Simon jest moją ulubioną postacią to pewnie się na jego temat rozpiszę.


Odcinek 1:
Uwielbiam tą stylizację, taki ,,typowy przyziemny Simon'', ale nie jest to nic złego.
Lubiłam go jako Przyziemnego, ale lubię go też jako wampira.
Idealnie dobrane kolory. Wygląda naprawdę super.
Ocena: 6/6

Ta stylizacja jest prawie taka sama jak ta wyżej. Koszulka jednak jest szara, a koszula w kratę ma jaśniejszy odcień. Mimo tej małej różnicy Simon nadal wygląda super. Chociaż nie przebija poprzedniego stroju.
Ocena: 6/6

Tu już trochę gorzej, ponieważ Simon założył na siebie koszulkę i koszulę w podobnym kolorze co trochę się ze sobą gryzie. Ale na Simonie nie wygląda to źle. To może bardziej kwestia samego Simona.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 2:
To jest ta sama stylizacja co wyżej.

Simon nadal ma na sobie te same ciuchy, ale narzucił na to jeszcze kurtkę. Jak dla mnie to trochę za dużo, ale sama kurtka ładna.
Ocena: 5,5/6

Odcinek 3:
To jest stylizacja z odcinka 1 i 2.

Odcinek 4:
Nadal ma na sobie to samo.

Tym razem Simon założył zwykły T-shirt, więc nie ma za bardzo co oceniać. Kolor jest ładny.
Ocena: 6/6

Odcinek 5:
To jest stylizacja z odcinka 4. To co się zmieniło to czerwona bluza. Moim zdaniem Simonowi ładnie w czerwonym i bardzo mu to pasuje.
Ocena: 6/6

To moja ulubiona stylizacja z okresu ,,typowego Przyziemnego Simona''. Kolory idealnie do niego pasują, a nawet do jego okularów. Chociaż ma na sobie T-shirt, koszulę i jeszcze kurtkę, to razem to wszystko jakoś współgra.
Ocena: 6/6

Odcinek 6:
To jest ten strój z  poprzedniego odcinka.

Odcinek 7:
Najwidoczniej Simon nie przewidział tego co wydarzy się w 1 sezonie, ponieważ nie spakował ze sobą za wiele ubrań na zmianę. Tutaj mamy praktycznie tą samą stylizację co w poprzednich dwóch odcinkach, o tyle jednak, że tu chłopak nie ma na sobie kurtki. W tej wersji jednak Simon wygląda równie dobrze, więc ocena się nie zmienia.
Ocena: 6/6

Tu już trochę mi się nie podoba. Ta bluza wszystko psuje, bo jakoś dziwnie na nim leży. Sama koszula i T-shirt świetnie dobrane, ale mógł na tym poprzestać.
Ocena: 5/6

Odcinek 8:
Za bardzo nie ma co oceniać człowieka, który właśnie sam wygrzebał się z ziemi.
Ale przyznacie, że mimo całego tego brudu i dezorientacji na twarzy nadal jest urokliwy.

Odcinek 9:
Klasyka w nowym wampirzym wydaniu. Chłopak jest trochę bardziej blady i przyznam, że świetnie to współgra z tym odcieniem niebieskiego.
Ocena: 6/6

Słabo widać tutaj co ma na sobie. Niestety to najlepszy screen jaki udało mi się zrobić.
Tak oceniając z daleka — wszystko mi się podoba, a przynajmniej to co widzę.
Ocena: 6/6

Odcinek 10:
Za wiele tu nie widać, ale da się dostrzec, że ma na sobie koszulkę i kurtkę. Są one w dość ciemnych kolorach co idealnie pasuje do tego momentu w jego życiu. Fryzura trochę oklapła, ale mimo tego, że wygląda jakby od kilku dni nie mógł się wyspać, to stylizacja jak najbardziej na plus.
Ocena: 6/6

Bardzo mi się podobała ta stylizacja. Właściwie moim zdaniem Simon z innego wymiaru wyglądał najlepiej z tych wszystkich innych wersji postaci. W końcu ma normalne okulary i wygląda porządnie. Jak takie połączenie jego jako Przyziemnego i jako wampira.
Stylizacja jest prosta i dlatego wygląda dobrze.
Ocena: 6/6

To jest praktycznie ta sama stylizacja co na początku odcinka, jedyne co się zmieniło to kurtka.
Ale Simon wygląda świetnie w tej koszulce. Znowu, jak to w przypadku Simona, minimalizm okazał się kluczem do sukcesu.
Ocena: 6/6

Odcinek 11:
To jest nadal stylizacja z poprzedniego odcinka.

Ciężko właściwie dostrzec co ma na sobie. Widzę ciemną kurtkę, ale z tego co udało mi się dostrzec stylizacja wygląda naprawdę fajnie i prosto.
Ocena: 6/6

Odcinek 12:
Zwykły czarny T-shirt, ale Simon wygląda w niej super.
Ocena: 6/6

Te ślubne stylizacje były naprawdę świetne, a Simona była jedną z najlepszych, a może nawet najlepsza. Trzeba przyznać, że garderoba Raphaela mu pasuje.
Ocena: 6/6

Odcinek 13:
Simon wyszedł tu świetnie. Cały na czarno, włosy postawione jak porządny wampir XXI wieku.
Ocena: 6/6

***
Przyznam, że Simon to jedna z tych niewielu postaci, których garderoba z sezonu 1 całkowicie mi się podoba. Jasne, jak pewnie widać nie wszędzie dałam maksa, ale to były takie małe szczegóły. U innych postaci zawsze pojawiały się jakieś stylizacje, które jednak mnie nie zachwycały, a stroje Simona polegają na prostocie. Dlatego są takie efektowne.

Miałam lekki poślizg przy notce. Miała się pojawić w poprzednim tygodniu. Ale pewne sprawy zajęły mi trochę czasu. 
Jednak w końcu — jeszcze przed porannymi zajęciami, żebyście mieli co czytać — zabrałam się za to. Kolejne notki ode mnie pojawią się dopiero prawdopodobnie od piątku. Bo w piątek mam egzamin, no i wypadałoby się pouczyć. Ale przez weekend wrzucę trochę postów podsumowujących sezon 2 tuż przed premierą 3.

15 komentarzy:

  1. Innych oceniałaś do 6, a jego tylko do 5 pkt xd
    Z kolorowego gościa, do czarnego vampirka.
    Wychodzi na to, że najsłatwiej wyglądała... Clary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta skala nie była do 5? Zaraz wyjdzie, że ze zmęczenia mi się pomieszało.
      Zaraz sprawdzę, ewentualnie poprawie. Tak, czy siak - on w większości ma maksa już za samo bycie Simonem :D

      Usuń
    2. Sprawdziłam. Okazało się, że faktycznie popełniłam gafę, ale też w przypadku poprzedniego posta z Magnusem. Ale już wszystko poprawiłam i powinno być okej.

      Usuń
    3. Magnus i tak jest wysoko poza skalą, więc no XD

      Usuń
  2. Chyba jeden z lepszych postów na temat stylizacji :D Simon stylizacje zawsze miał świetne. Zarówno jako przyziemny jak i podziemny. Bardzo dobrze pokazali też tą zmianę w wampira bo jednak nie tylko ściągnęli mu okulary, ale również jego fryzura i stroje dodają tego charakteru niebezpiecznego wampirka :D Ja bardzo lubię Simona to się pozachwycam trochę bardziej. Wielu fanów hejtuje jego postać, ale ja tam go bardzo lubię. Jest typowym wspaniałym przyjacielem, który dla Clary zrobił by wszystko, zresztą nie tylko dla Clary patrząc na zakończenie tomu 6. W końcu uratował Magnusa <3 a że w serialu trochę przesadzili i dali tę scenę łóżkową to już trudno :/ pozostaje mi bardzo dobre wyobrażenie książkowego Simona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubię, pomijając Climona xd

      Usuń
    2. W książce motyw Climona był według mnie dobrze przedstawiony. Zresztą tam bohaterowie byli młodsi więc to takie pierwsze zauroczenia co było nawet urocze. Nie zmienia to faktu, że dobrze że skończyło się tak szybko, ale nie był to zły wątek :) W ogóle w książce podobało mi się to, że Clary mimo, że była z Simonem cały czas czuła coś do Jace'a a w serialu odkochała się od razu xd

      Usuń
    3. Simon jest najlepszy, dlatego z przyjemnością pisałam ten post.
      Ja wam powiem, że ja przez chwilę nawet akceptowałam wątek Climon, byli spoko. Ale potem to schrzanili robiąc z tego wielką miłość.
      Fakt, bardziej podobało mi się jak to pokazali w książkach.

      Usuń
    4. W książce mi nie przeszkadzali.
      Teraz poszli do łóżka, a to Jace miał być pierwszy.
      Nie zdziwiłabym się, gdyby to nie był pierwszy raz serialowej Clary xd
      Niczym takie porównanie sceny Simon (Przyziemny)-Maureen, a Simon (wampir)-Clary

      Usuń
  3. W serialu nie polubiłam go niektóre z jego zachowani wkurzały
    mnie.W książce szanowałam jego niezachwianą przyjaźń.Post podobał mi się można zobaczyć przemianę postaci w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że te oceny trochę za wysokie jak na te stylizacje, ale co kto lubi XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie ma co porównywać strojaw Simona do np. Izzy, ale znowu czasami wypadałoby lepiej, niż taki Jace z 1 sezonu w skórze.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic